Vraag

Factuur mobiel na opzegging mobiel abonnement

  • 28 September 2020
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Hi,

Ik betaal al maanden facturen voor mijn mobiele abbonement die lange tijd geleden is opgezegd. Vorige week met de klanten service gebeld, en die gaf aan dat ik zo snel mogelijk teruggebeld zou worden door iemand van de financiele dienstverlening. Maar dat is niet gebeurt. Vandaag weer gebeld, finanicele dienstverlening was dicht en heb niet het vertrouwen dat er iets gebeurt aan jullie kant. 

Dus probeer ik het maar op deze manier, kan iemand mij helpen om te zorgen dat de automatische incasso wordt stopgezet en ik mijn geld van de afgelopen maanden terugkrijg?

 

Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

Bas

 

 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @BasButje , 

Dat lijkt me niet de bedoeling. Het is niet netjes als wordt gezegd dat je wordt teruggebeld, maar dat vervolgens niet gebeurt. Dat is niet wat je van ons mag verwachten.

Op welke wijze en wanneer precies heb je je abonnement opgezegd? Dit kan je nagaan aan de hand van de bevestiging die je altijd ontvangt bij een opzegging. Kun je daarnaast je gegevens invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? Dan kijk ik wat ik hierin voor je kan betekenen. 

Reputatie 5
Badge +10

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Reageer