Beantwoord

Factuur niet ontvangen/niet compleet

  • 11 February 2019
  • 4 reacties
  • 58 keer bekeken

Hallo

Normaal krijg ik rond de 7e altijd een mailtje met de factuur, deze heb ik tot op heden nog niet ontvangen. In mijn KPN staat de factuur wel echter staat hier normaal in de groene strook bovenaan de factuur voor welke datum deze betaald moet zijn en naar welk rekeningnummer. Op de factuur in mijn KPN is deze strook leeg.

Kunt u mij de juiste factuur mailen?

Met vriendelijke groet,
Sven van de Wiel
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 13 February 2019, 17:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Sven, welkom op het forum. Dat is vreemd. Ik heb de factuur naar je gemaild, daar staat ook het kenmerk en ons rekeningnummer op. Nadat de factuur is aangemaakt wordt er binnen 1 week de automatische incasso gedaan, een aantal dagen laten een tweede poging. Als dat dat niet lukt ontvang je een herinnering van ons. Als je de factuur binnen 10 dagen betaalt na de aanmaakdatum is er geen probleem. Heb je de factuur nu ontvangen en weet je zo voldoende?
Ik heb hem nu ontvangen echter betaal ik altijd via ideal of overschrijving en niet via automatische incasso vandaar dat ik weet dat er normaal gesproken een uiterste betaaldatum in de groene strook staat vermeld. Ik meen me te herinneren dat dit maximaal 3 weken na de factuurdatum is.
Reputatie 7
Badge +24
Duidelijk, ik zou 14 dagen hanteren of wanneer je de 1e herinnering krijgt. Anders krijg je namelijk herinneringskosten bij de 2e herinnering.
Reputatie 7
Badge +24
Toevoeging: hier kun je het incassotraject inzien. Scrool naar beneden en klik op 'Het incassotraject in stappen'.