Vraag

Fluittoon zendmast Hengelo door harde wind

  • 30 December 2021
  • 4 reacties
  • 81 keer bekeken

De zendmast aan de Drienerwoldeweg in Hengelo maakt een zeer hinderlijke fluittoon in de wind. Kan hier zsm naar gekeken worden?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@AAdeBruin Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je bij harde wind een fluitende toon hoort, ik wil graag uitzoeken of ik hier iets aan kan doen. 

Ben je toevallig ook klant bij ons? En zo ja, zou je dan je forumprofiel willen invullen? Dat maakt het proces qua communicatie makkelijker. 

Zo niet, zou je dan alsnog je postcode en huisnummer willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik aan de slag! :)

Dag Rutger, fijn dat je het wilt oppakken. Ik ben geen klant bij jullie. Het forumprofiel is verder ingevuld. Aanvullende info over de zendmast: het is de zendmast aan de Drienerwoldeweg 7552PD te Hengelo opstelnummer 8283. De fluittoon wordt gehoord met zuidwestenwind.

Reputatie 7
Badge +15

@AAdeBruin Bedankt voor het doorgeven van deze informatie en het invullen van je profiel. 

Ik heb de situatie doorgezet naar 1 van mijn collega's, zodra ik terugkoppeling heb zal ik het hier zo snel mogelijk laten weten! 

Reputatie 7
Badge +15

@AAdeBruin Ik heb helaas geen updates vanuit mijn collega meer ontvangen. 

Bestaat het probleem nog? Of is hier ondertussen naar gekeken?Â