Beantwoord

Foute factuur

  • 4 January 2021
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

Ik heb een mobiel abonnement van €13 per maand.  In december wordt ineens €18,17 gerekend voor abonnementskosten.  Graag wil ik het teveel betaalde geld terug ontvangen.

icon

Beste antwoord door Maurice85 4 January 2021, 20:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Staat in de specificaties van de factuur niet uitgelegd waar de extra kosten vandaan komen?

 

Admin: op kpn.com/factuur kun je alles vinden over je factuur

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Okstra Van harte welkom hier op het KPN Forum! Is inmiddels al opgehelderd hoe de extra kosten tot stand zijn gekomen? Op je factuur zou je dat inderdaad moeten kunnen zien. 

Inmiddels heb ik met de administratie gebeld, en het teveel gefactureerde wordt gecrediteerd.