Beantwoord

foutmelding op telefoon, maar wel goede pukcode en pincode ingevoerd.

  • 27 June 2020
  • 3 reacties
  • 244 keer bekeken

Net als Steven hierboven heb ik echt goede pukcode en goede pincode ingevuld, maar dan komt de melding: Pincode komt niet overeen

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Nadia 1 July 2020, 16:06

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hey @Shoshanna, wat rot zeg dat je toestel niet van de blokkade wil, we helpen je hier graag. Welkom op het KPN forum!

Om erachter te komen waar het precies misgaat is het handig om het opstarten van je toestel stap voor stap langs te lopen. Je simkaart is geblokkeerd en je voert je puk-code in. Dat gaat goed? 
Daarna vraagt je toestel om een pincode. Dit is de pincode van je simkaart, accepteert je toestel deze code? Daarna vraagt je mobiele telefoon misschien ook nog om de ontgrendelcode, heb je die ook correct?  

Reputatie 7

Hoi @Shoshanna, is het gelukt om je toestel te ontgrendelen? :) 

Reputatie 7

Geen bericht meer van je gehad, Shoshanna. Ik neem aan dat het probleem inmiddels is opgelost en dat je ons hierbij niet meer nodig hebt. Ik sluit hiermee je topic.

Toch nog vragen? Dan weet je ons te vinden ;)

Reageer