Beantwoord

Geblokkeerd gesprek bij een niet geblokkeerd contact

  • 2 April 2024
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

Er is in mijn mobiel een nummer waarbij er telkens "geblokkeerd gesprek" staat als diegene mij belt, en de telefoon gaat ook niet af. Ik wil graag wel deze persoon spreken. Als ik bij diegene kijk staat er "blokkeren" en als ik daarop druk dan krijg ik een popup of ik die persoon wil blokkeren. Het lijkt dus alsof die persoon niet geblokkeerd is, maar ik kan nog steeds geen gesprekken ontvangen van deze persoon. Ik kan volgens mij wel zelf naar dat nummer bellen.Hoe krijg ik het voor mekaar dat deze persoon me gewoon kan bellen?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 3 April 2024, 11:42

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Heleen12345, welkom op het forum! Sommige mobiele telefoons hebben anti-spam beveiliging aanstaan. Hiermee worden telefoonnummers die van spammers zijn automatisch geblokkeerd. Maar deze beveiliging kan zich ook vergissen en nummers blokkeren die geen spam zijn. Kijk in de instellingen van je telefoonapp naar iets als nummerherkenning en spambeveiliging. Als dit aanstaat, dan kun je het uitzetten, en kijken of het gesprek dan wel binnenkomt.

Toch niet nummer +31 35 *** **58 hè.

Even op mijn Android gekeken. Dan is het nummer geblokkeerd door Hiya. Anti spam beveiliging.

1 Die persoon kan je bellen via Whatsapp, indien jullie dat beide hebben.

2 Je kunt Anti spam beveiliging uitzetten, maar dan werkt het ook niet meer op erkende spam nummers.

bel-app > drie puntjes rechtsboven - instellingen - Beller-id en antispambeveiliging - uit zetten

Reageer