Beantwoord

Geen bereik in België

  • 6 March 2020
  • 4 reacties
  • 903 keer bekeken

Beste KPN, hier nog iemand met geen bereik in België.  Niet eens een welkom in België- sms gekregen. Kan nu niets. Roaming staat wel aan. Is het mogelijk mijn telefoon te resetten? Groet cora 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 8 March 2020, 11:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Cora70, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je geen bereik hebt in het buitenland, in dit geval bij onze zuiderburen. Roaming / mobiel netwerk moet inderdaad aan staan, je zou dan in ieder geval een bericht moeten krijgen. Heb je ingesteld dat je geen notificaties van KPN wil krijgen? Dan kan het zijn dat je dit niet krijgt.. Verder ben ik benieuwd of je misschien een blokkade op roaming hebt staan, dat kan het ook nog blokkeren. Om het een en ander na te kijken heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer?

Reputatie 7
Badge +21

@Cora70, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of je inmiddels bereik hebt in België? 

@Susan_ dankjewel voor je reactie, ik heb het inmiddels opgelost. Vraag me niet hoe maar ik heb weer bereik in het buitenland 😊groet cora

Reputatie 7
Badge +21

@Cora70  fijn om te lezen! Hopelijk blijft het ook zo. In ieder geval bedankt voor je terugkoppeling! :blush: