Vraag

Geen gebruik kunnen maken van 4/5G, wel internetverbinding. Wat nu?

  • 20 June 2023
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

Ik heb de afgelopen 7-8 dagen 0 gebruik kunnen maken van mijn 4/5G, ik heb echter wek gewoon Data en verbinding met het Netwerk. 
 

Daarnaast ligt het probleem ook niet bij mij toestel aangezien een andere (KPN) simkaart wel werkt. Echter werkt een nieuwe simkaart van mijn abonnement niet in mijn telefoon of een andere telefoon. 
 

verder ben ik ook 3x naar de winkel van KPN gegaan en heb ik een stuk of 5 keer aan de klanten service lijn gezeten. Vandaar dat ik het even hier probeer. 
 

het volgende is te zien op een snelheid test.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Entity0304 en welkom hier op ons forum :)

Dat is vreemd maar goed dat je ons ook via deze weg hebt weten te vinden om je vraag te stellen. Ik kan dit niet meteen plaatsen maar heb wel enkele aanvullende vragen!

  • Als ik het goed begrijp, heb je inmiddels ook al een nieuwe simkaart van ons ontvangen maar deze werkt niet in jouw telefoon (en ook niet in andere telefoons?). Wat gebeurt er precies wanneer je die nieuwe simkaart in je toestel doet? 
  • Wat gaven ze in de winkel aan over dit issue?
  • Zou je ook meteen je forumprofiel voor me in willen vullen (en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?) zodat ik eens mee kan gaan kijken?