Vraag

Geen gegevens MijnKPN in het buitenland

  • 24 March 2019
  • 9 reacties
  • 156 keer bekeken

Als ik inlog bij de KPN app krijg ik mijn gegevens niet te zien. Heel irritant want ik heb een buitenlandbundel (Thailand) en kan nu niet zien wat mijn verbruik is.
Heb het ook al geprobeerd via de website, idem dito.
op deze manier kan ik ook geen nieuwe bundel kopen.
dit is al zeker twee weken.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid


9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Imn50, Welkom op het forum. Wanneer je gebruik maakt van een buitenlandbundel is het wel fijn om het verbruik te kunnen zien. Je ziet je gegevens niet via de app, maar ook niet via de webversie van MijnKPN. Kun je van de webversie en van de app een printscreen plaatsen in dit topic? Dan kan ik zien hoe het eruit ziet en kan ik het eventueel doorzetten naar mijn collega's van MijnKPN.
Als ik inlog bij de app zie ik enkel dit, blijft maar draaien

Bij de website dit en ook als ik wissel producten/overzicht enz gebeurt er verder ook niets

Ik heb ook al geprobeerd om de app opnieuw te downloaden. Zonder resultaat.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Imn50, Ben je verbonden met de WiFi wanneer je gebruik maakt van MijnKPN of via het mobiele internet? Heb je het nog kunnen testen via een ander apparaat?
ben wel verbonden met WiFi. Ik verblijf momenteel 3 maanden in Thailand en in het begin lukte het wel, hoewel moeizaam na lang wachten. Daarom kon ik ook een buitenlandbundel kopen.
ik heb het nu net geprobeerd op de iPad van een kennis en daarmee kwam ik wel op de site (via hetzelfde WiFi netwerk) maar met mijn iphone 7 plus nog steeds niet, terwijl ik wel op andere sites kan komen.
ik denk dat ik het maar hierbij laat en hoop dat als ik weer in Nederland ben, dat alles misschien weer goed werkt. Zo niet, dan meld ik me wel weer. Hartelijk dank
Reputatie 7
Badge +19
@Imn50, Het lijkt er sterk op dat iets op je iPhone de gegevens op MijnKPN blokkeert. Heb je al eens cookies, cache en geschiedenis verwijderd van Safari en de cache van de MijnKPN app? Misschien lukt het je dan wel weer om in de gegevens in te zien via de app en/of webversie van MijnKPN.
Net gedaan, maakt geen verschil. Over een paar dagen ga ik terug naar Nederland.
Ik laat weten of ik dan wel weer de gegevens krijg.
Ben nu terug in Nederland. De KPN app doet het direct weer prima, terwijl ik in Thailand 3 maanden lang problemen heb gehad. Heel gek.
ik ben in ieder geval blij dat hij het nu weer doet, maar volgend jaar ga ik weer 3 maanden naar Thailand en dan wil ik toch graag weer die buitenlandbundel. Is dan weer een hoop gedoe om die aan te krijgen en zal dan zelf de minuten in de gaten moeten houden. Want het kpnbericht dat ik op 50 minuten zit, komt pas een week later. Maar goed, dan zie ik wel weer.
Hartelijk dank voor uw reacties en meedenken. Fijne dag nog.

Reageer