Beantwoord

Geen internet op Curaçao met iPhone 14 en 15

  • 22 April 2024
  • 4 reacties
  • 27 keer bekeken

Wij hebben hetzelfde probleem op Curacao en het lijkt zich alleen bij de nieuwste iPhones voor te doen, in ieder geval bij de 14 en 15. Vorig jaar had mijn man een nieuwe iPhone 14 en had daarmee geen internetverbinding ondanks goede instellingen en juiste aanvraag buitenlandbundel. Bij mijn iPhone XR was er toen geen probleem. Nu heb ik een nieuwe iPhone 15 en heb ik hetzelfde probleem (en hij ook weer met zijn 14). Bij de klantenservice van de KPN is bij herhaling de verbinding na een paar minuten verbroken, daar schieten we dus ook niets mee op. Ik ga het morgen maar weer opnieuw proberen. Gelukkig had mijn man dit keer voorgesorteerd op dit probleem en had een oude iPhone meegenomen. Die doet het nu wel. Is toch onhandig want het is echt een oudje met beperkingen en gebreken.

Ik hoop dat KPN met een oplossing komt want er zijn vast steeds meer klanten met dit probleem. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 24 April 2024, 18:41

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Thea50 en welkom bij de KPN Community! Wat een mooie bestemming. 😄 Wel zo handig om dan te kunnen internetten dus ik denk met je mee. 

Allereerst deze tips: 

  • Start je toestel opnieuw op
  • Controleer of roaming aan staat
  • Kies een andere provider via de instellingen van je toestel

Als dat alles niet helpt, dan kun je inderdaad het beste contact met ons opnemen via +316 1200 1200 of via Facebook of X
Hopelijk is de oplossing dan snel gevonden!

Bovenstaande allang gedaan. Werkt niet. En de telefoonverbinding wordt bij herhaling verbroken. We zitten hier nu ruim een week en nog steeds geen internet.

Reputatie 7
Badge +17

Als het nog steeds niet werkt en telefonisch contact niet lukt

via Facebook of X
 

Probeer het dan via één van deze kanalen! Daar kun je sneller schakelen en kunnen mijn collega's het met je doornemen. 🙂

Dat is nu de moeite niet meer, we gaan over twee dagen weer naar huis. En dit soort problemen behoren niet via Facebook of X te worden opgelost.

Reageer