Beantwoord

Geen netwerk en internet in buitenland

  • 26 January 2019
  • 3 reacties
  • 91 keer bekeken

Beste lezer,

Zodra ik Duitsland in rij valt mijn netwerk en internet weg. Ik heb een iPhone 8.

Wat heb ik al geprobeerd;
  1. Ik heb roaming aan staan.
  2. Heb netwerk op automatisch en niet automatisch ingesteld.
  3. telefoon aan/uit
Wie kan mij ajb helpen. Zit nu in Duitsland op een hotspot.. drama...
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 27 January 2019, 18:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Goedemorgen Gerard, welkom! Heel vervelend dit. Goed dat je al een aantal zaken geprobeerd hebt! Wil je ook nog eens controleren of de APN op portalmmm.nl staat én wil je 4G eens uitzetten? Daarna mag het toestel nog eens uit en aan. Mocht dit ook niet lukken, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en 06-nummer? Dan kijk ik of er misschien vanuit onze kant een blokkade o.i.d. opstaat.
Hi!

ook geprobeerd, helaas zonder succes.

hieronder mijn gegevens;
*****
ik werk bij ahold, gaat dus om een bedrijfstelefoon.

hoor heel graag!

hartelijke groet,
Gerald (sorry voor de typo’s)

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor je gegevens! Je geeft aan dat het een zakelijke telefoon is. Dan weet ik niet zeker of de APN die ik doorgaf, de juiste is, om eerlijk te zijn. Je kunt het beste bellen met de klantenservice in dit geval. Normaliter doe je dat via 1200 vanuit je eigen telefoon. Anders kan je het beste intern navragen waar je terecht kunt. Ik heb alleen inzicht in particuliere abonnementen. Heeft je werkgever wellicht een buitenlandblokkade op de telefoonnummers van de werknemers staan? Succes ermee in ieder geval!