Hoi @Visje09 . Welkom op het forum.
Wat een vervelend gedoe! Begrijp ik dat dit alleen in die omgeving speelt? Zit je misschien op een afgelegen plek? Wat geeft je telefoon aan?
Is dit trouwens op meerdere telefoons het geval?
Ongeveer een uurtje of 2 na deze post was het opgelost en was er weer netwerk. Wat een hel 24u geen netwerk te hebben. Maar de problemen kwamen dus door een blikseminslag.
Maar is alles weer goed.
Om eerlijk te zijn lijkt me dat ook niks, @Visje09 . Zoveel van mijn activiteiten hebben (in)direct met het internet te maken. Dus ik kan me dat levendig voorstellen. Gelukkig werkt het weer! Mocht je in de toekomst vragen hebben, weet je mij te vinden!
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.