Beantwoord

Geen nummer

  • 30 January 2019
  • 5 reacties
  • 101 keer bekeken

Ik heb een telefoon en simkaart gekregen zonder een nummer? Hoe kan ik erachter komen wat mijn nummer is zodat ik mijn simkaart kan activeren.
icon

Beste antwoord door Bart_ 1 February 2019, 09:11

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Henrico!
Kan het zijn dat het hier om nummerbehoud gaat? Kom jij met een nummer van een andere provider? Wat is de ingangsdatum van je abonnement?
Ja dat klopt maar hoe bedoelt u ingangsdatum?
Hoi Henrico. Per wanneer ga jij over naar KPN? En bij welke provider komt het nummer weg? Het nummer is, als het goed is bij jou bekend. Werkt dat nummer nog steeds?
Ik zit nu al bij kpn en kwam van hollandsnieuwe vandaan.
Ik heb nu geen nummer dus kan mijn simkaart niet activeren maar dat oude nummer werkt alleen bij die hollandsnieuwe simkaart.
Reputatie 7
Badge +20
Dag @Henrico Korsman Ik neem het even van collega Erwin over, gezien zijn vrije dag. Ik heb voor je gekeken hoe het zit. Je stapt over van Hollands Nieuwe naar ons. Dat doe je met nummerbehoud, dus je neemt je eigen nummer mee naar ons toe. Je stapt over aan het eind van je contract bij Hollands Nieuwe: op diezelfde dag nemen wij je telefoonnummer over en gaat je contract bij ons in. Die datum is 28 februari: die staat in het contract dat je via de mail van ons hebt gekregen.

Op deze dag zul je merken dat je simkaart van Hollands Nieuwe niet meer werkt. Op dat moment stop je de simkaart die je van ons hebt gekregen in je telefoon en kun je 'm activeren. Op dit moment hoef je de simkaart dus nog niet te gebruiken. En de reden dat er geen telefoonnummer op je simkaart staat is dat dit niet zo belangrijk is: straks is 'ie gewoon gekoppeld aan je eigen, vertrouwde mobiele nummer.

Reageer