Vraag

Geretourneerd Samsung galaxy S20

  • 19 October 2020
  • 8 reacties
  • 985 keer bekeken

Lekker is dat.

Op woensdag 7 okt bestelling geplaatst, de nieuwe Samsung Galaxy S20 5G. Na een paar dagen netjes ontvangen. Toch besloten om het te retourneren. Doos van het mobiel uiteraard niet geopend. Er zit geen standaardretour label in. Wel een retourformulier.

Op woensdag 14 oktober 2020 heb ik mijn Samsung S20 t.w.v. €648,- geretourneerd via een postnl point (bij de Jumbo). Om mijn bestelling te herroepen. Uiteraard het retourformulier ingevuld + een kopie gemaakt voor eigen gebruik. KPN van te voren gebeld om hen alvast mee te delen, dat ze de bestelling kunnen gaan annuleren. Enige wat ik nog hoefde te doen, is de bestelling retourneren. 

Bovenaan het retourformulier de barcode geprobeerd te scannen bij en door de jumbo, maar geen resultaat. Hebben ze handmatig het retouradres overgetypt. (KPN, Afdeling Retouren, Antwoordnummer 17008, 2501 VG Den Haag).  

Komt er een retourlabel uit het apparaat bij de Jumbo, met erop een ander adres dan bovenstaand. (Postbus 135, 2665 ZJ BLEISWIJK)!?? Daarnaast nog een retourbewijs ontvangen en bewaard. Met erop een barcode om het pakket te volgen en op het retourbewijs staat wel het goede adres van KPN Retouren op. (Aan: 17008, 2501VG) 

Jumbo zegt, dat het pakket naar het adres van Bleiswijk gaat.. en zegt, neem contact op met KPN.. Log ik in op postnl.nl met de barcode om te kijken waar het pakket is. Ja hoor, onderweg naar het adres van Bleiswijk..

Verder zie ik op postnl.nl:

14 okt 17:06 uur zending ontvangen door Postnl.

15 okt 4:15 uur Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt. Bezorgtijd nog onbekend. 

Gegevens van je pakket:

Bezorgadres: Postbus 135, 2665 ZJ BLEISWIJK, Nederland.

Oorspronkelijke bezorgadres: 

ANTWOORDNUMMER 17008

2501 VG 'S-GRAVENHAGE, Nederland 

Tja, wat moet ik hiermee? Naar welk adres wordt het verzonden? Wat doen jullie met de herroepingstermijn van 14 dagen? Als jullie het pakketje nog niet hebben ontvangen. Terwijl het niet aan mij ligt. Uiteraard zal ik morgen ook contact opnemen het de klantenservice. Wat ik vanavond heb gedaan vóór 22.00 uur, maar niemand te pakken kreeg..

@KPN, Hebben jullie het pakketje inmiddels ontvangen? en komt dit probleem vaker voor?

@aan de community, is dit iemand anders ook overkomen?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hi,

 

ik heb echt precies het zelfde probleem.

al 7 keer contact gehad met kpn en niemand wist hoe of wat. Heb jij nog iets gehoord ?

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @de vaste klant, welkom op ons forum!

Jammer dat je de bestelling met de Samsung S20 hebt geannuleerd. Was het toch niet het juiste toestel voor jou?

Je hebt in ieder geval de juiste stappen ondernomen voor het annuleren van jouw bestelling. Wanneer je het toestel al in huis hebt, kan je de bestelling binnen zichttermijn retourneren voor annulering. Het retouradres dat je aan PostNL hebt doorgegeven, is ook het juiste Antwoordnummer. Vreemd dat er op het pakketje uiteindelijk toch een ander adres is komen te staan. Ik durf je nu niet met zekerheid te zeggen of het pakket bij ons is binnengekomen.

Mocht het nog niet gebeurd zijn, dan wil ik dit graag intern uit laten zoeken. Zou je daarvoor de gegevens in je profiel willen invullen? Geef een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik ermee aan de slag.

Dag Denise,

 

Toevallig heb ik vanochtend een collega van je gesproken. Hij nam de tijd om dingen uit te zoeken en mijn vragen te beantwoorden. Zoals ik altijd gewend ben met KPN. Hij heeft ook een notitie van gemaakt met de dingen die besproken zijn. Ze zijn 22 dagen geleden volgens mij een onderzoek gestart. Maar geen reactie gehad van Postnl. 

De bestelling heeft KPN gelukkig geannuleerd. Alleen is het een beetje jammer dat ze de nieuwe factuur wel hebben ingeboekt en dit kan niet meer teruggedraaid worden.. Als het goed is, boeken ze de volgende maand wel goed in. 

Als ik mijn profiel verder invul, kan iedereen dat inzien, of alleen KPN? Ik heb ook het referentienummer bewaard.

Ik hoop voor jullie dat jullie het pakketje terugkrijgen. 

@ Shannaschulz,

Nee ik weet ook niet waar mijn pakketje is gebleven. Het onderzoek loopt nog. KPN weet het ook nog niet. Bij de afdeling desk van KPN kunnen ze je er denk ik meer over vertellen en zij gaan er over. 

Loopt jouw onderzoek nog? En hoe is het gegaan met jouw facturen? Zijn die wel goed ingeboekt?

Reputatie 7
Badge +17

@de vaste klant  Goed om te lezen dat er een onderzoek gestart is. Ik kijk graag voor je na wat de status van het onderzoek is. De gegevens die je in jouw profiel invult, zijn alleen voor moderators inzichtelijk, andere klanten zullen dit niet zien. Jouw 06-nummer kan je invullen on ‘persoonlijke opmerking’, ook dat is privé.

Dag Denise, de gegevens heb ik zonet ingevuld in mijn profiel. Evenals mijn mobielnummer. 

Ben benieuwd naar de status het onderzoek. Laat je me weten per e-mail of via dit forum of telefonisch?

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het invullen van jouw profiel. Ik ga intern navraag doen. Zodra ik meer informatie heb, kom ik bij je terug.

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb zojuist terugkoppeling ontvangen van mijn collega. Mijn collega geeft aan dat het geretourneerde toestel goed bij ons is aangekomen. De verlenging is per 15 oktober terug gedraaid. De thuiskopieheffing staan op de factuur van november, maar deze heb je op 15 oktober gecrediteerd gekregen. Daarmee lijkt alles nu weer te kloppen. Je kunt een nieuwe verlenging aanvragen, als je dat zou willen. :blush: