Beantwoord

Gesprek wordt random gestopt tijdens bellen of gebeld worden

  • 24 January 2022
  • 8 reacties
  • 1320 keer bekeken

Als ik bel of ik word gebeld dan valt het gesprek continu uit. Dit kan na 1 minuut zijn, 3 minuten, maar ook pas na 9 minuten. Ik heb bellen met WIFI al uitgezet, dan doet hij het na elke 30 sec. Ik word er gek van. Mijn man heeft het ook. Het lijkt alleen thuis te zijn. Simkaart is 1 jaar oud, telefoon al uit en aan gehad, simkaart schoon gemaakt. Niets werkt. Het is mega frustrerend. 

 

Ik kan niet bellen naar de helpdesk want ik val dus elke keer weg. 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 31 January 2022, 07:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Goedemiddag,

Ik ‘had’ exact hetzelfde probleem met mijn Samsung S20 na het installeren van de laatste update. Gesprekken worden na 1:02 tot 1:10 uit zichzelf verbroken.
Ik heb op aanraden van The Phonehouse de netwerkinstellingen een keer gereset én heb bellen via 4g of wifi uitgeschakeld. Tot op heden lijkt het probleem verholpen.

Hier ook hetzelfde probleem. De verbinding wordt continu verbroken. Ik heb de Samsung S20 Ultra en ook de laatste update van Samsung geïnstalleerd. Nu kan ik bellen via 4G wel uit gaan zetten, maar dit moet toch niet de bedoeling zijn. Het gaat om de gewone verbinding en niet bellen via internet. 

Reputatie 1

Hier ook hetzelfde probleem met mijn Samsung S20. Ik dacht al dat het aan de glasvezelaansluiting lag die ik nog maar net heb. Het is enorm irritant. Zeker omdat ik heel vaak door artsen wordt gebeld. Dus eigenlijk moet ik het op het forum van Samsung plaatsen... ga ik dan maar eens doen. Hopelijk snel een nieuwe update

Reputatie 7
Badge +21

Er zijn de afgelopen dagen meer topics geplaatst over dit probleem. Ik heb deze onder de aandacht gebracht van de moderators om te kijken of KPN hier iets mee kan of moet.

Reputatie 7

Hoi @Kim2022, @Peter Van de Pol 80, @Jacqkl en @Sansa. We zien hier inderdaad meer meldingen over. Onze specialisten hebben het bekeken en het is nu in onderzoek bij Samsung zelf. 

Reputatie 7

Hallo allen, de update is als het goed is uitgebracht door Samsung. Als jullie deze nog niet automatisch hebben gekregen kunnen jullie je toestel zelf bijwerken naar de nieuwste versie. Daarmee moet dit opgelost zijn.

Reputatie 1

Hartelijk dank! Ik had nog geen melding op mijn mobiel dat er een software update was maar kon 'm wel updaten. Hopelijk is het probleem nu opgelost 

Dank. Update gedaan. Ben benieuwd :)