Vraag

Google Nest Hub niet aangemeld binnen de actieperiode: kan ik deze alsnog krijgen?

  • 30 November 2021
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Hoi KPN,

Ik heb in de actieperiode (eind september) een nieuw KPN Unlimited abonnement afgesloten, waar ik ook gratis de Google Nest Hub bij zou krijgen. Dit abonnement is 19 oktober ingegaan, maar ik hoorde maar niks van de Google Nest Hub (ik ging er vanuit dat dit na het ingaan van mijn contract pas zou komen).

Afgelopen week contact opgenomen met de chat maar deze geeft aan dat ik mij had moeten aanmelden voor deze actie. Dit is iets wat mij niet is verteld en ook nergens op het contract staat. Het enige wat op contract vermeld staat over de Google Nest Hub is ´Google Nest Hub cadeau via KPN´.

Het is natuurlijk erg jammer als je niet wordt verteld dat je je moet aanmelden voor deze actie, maar dit een vereiste is om het cadeau te krijgen. De KPN chat vertelde mij dat KPN zelf dit altijd trouw vraagt bij klanten die een nieuw contract afsluiten. Helaas heb ik mijn contract via een andere winkel aangevraagd en had ik deze klantenservice niet tot mijn beschikking. Vanuit KPN werd gezegd om eerst bij de winkel maar is te proberen, maar dat heeft natuurlijk geen kans (wel geprobeerd overigens), want de actie is van KPN en niet van desbetreffende winkel. 

Graag zou ik willen dat KPN zich houdt aan het contract en ik alsnog de Google Nest Hub kan krijgen. Is dit mogelijk? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @RutgerW, goed dat je via het forum contact met ons opneemt! 

In de regel is het zo dat een klant zich altijd moet registreren voor het extra cadeau, afhankelijk van de actie is dat bij ons of bij de fabrikant van het toestel. Dat staat vermeld in de actievoorwaarden van de betreffende actie. Jammer dat je er niet van op de hoogte was dat jij je moest aanmelden voor het extra cadeau bij jouw abonnement!

De actie is op dit moment voorbij: registreren voor de actie kon tot en met 21 november 2021. Ik vind het niet leuk om te vertellen, maar alsnog registreren voor deze actie is niet meer mogelijk :slight_frown:.

Ik snap dat in normale omstandigheden zo'n regel prima werkt. In dit geval zijn jullie nalatig geweest en hebben jullie dit niet vermeld in het contract. Als hier een uiterste datum op was geweest had dit in het contract er bij moeten staan, dit staat er niet. Zoals ik eerder al noemde, in het contract staat ‘Google Nest Hub cadeau via KPN’. Dan maakt het voor mij niet uit dat de actie al voorbij is, KPN moet zich houden aan het contract.

Reputatie 7
Badge +16

Tijdelijke acties vermelden wij niet in de overeenkomst van onze mobiele aansluitingen: daar hebben wij aparte actievoorwaarden voor. De actievoorwaarden en ook de link om je te kunnen registreren voor een actie is te vinden op onze website. 

Wij kunnen niet alsnog een Google Nest Hub voor je regelen. Als je mening bent dat wij nalatig geweest zijn en ons moeten houden aan het contract, dan raad ik je aan om een klacht in te dienen bij onze afdeling Klantenreacties. Het lijkt mij goed dat zij hier zich dan over buigen!Â