Beantwoord

Heb verlengd terwijl dit nog niet kon, hoe draai ik dit terug?

  • 26 March 2024
  • 6 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik heb mijn kpn abonnement verlengt en Gewijzigd terwijl dit nog niet kon HELP! 

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 March 2024, 18:18

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Basbalduk123 ,

Dat zal best meevallen. Als je nog niet kunt verlengen, dan laat het systeem het ook niet toe. 
 

Maar als je iets wilt veranderen of annuleren? Of je hebt een vraag over de wijzigingen? Bel dan morgen vanaf 8.00 naar 0800-0402. 

Raar toch is het zo ik was aan kijken naar een nieuwe telefoon heb dan onderaan op de optie verlengen gedrukt toen ging het allemaal automatisch. Nu zag ik via de app dat ik nog helemaal niet kon verlengen 

Ik heb de bestelling geweigerd. Moet km dan verder nog iets doen om mijn abonnement niet in te laten gaan? Ik wil gewoon bij mijn oude blijven. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Basbalduk123 ,

 

Mijn advies blijft : 

Hallo @Basbalduk123 ,


 

Maar als je iets wilt veranderen of annuleren? Of je hebt een vraag over de wijzigingen? Bel dan morgen vanaf 8.00 naar 0800-0402. 

 

Dus nu naar 0800-0402 bellen. 

Voor alle zekerheid even met KPN bellen @Basbalduk123 via 0800 0402

Een telefoon kun je bij kpn online alleen kopen in combinatie met verlengen.

Wil je een toestel los omdat je je abonnement niet wilt wijzigen dan kan dat alleen in een stenen winkel. Bij een kpn winkel komt er dan nog zo'n € 60 bij, want de vermelde prijzen zijn i.c.m. verlengen. Het zijn geen losse verkoopprijzen. Dan is kpn ongeveer even duur als andere belwinkels.

Bij een toestel in losse verkoop is ook een lening NIET mogelijk. Bij geen enkele winkel.

Binnen 14 dagen kun je annuleren.

Reageer