Vraag

Het einde is in zicht ... maar DIT wilde ik toch nog even kwijt

  • 9 April 2024
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

OP 02-04- heb ik in de KPN winkel in Delft, mijn Prepaid ingewisseld voor een bundel. Met een paar uur zou mijn nieuwe smartfoon geactiveerd zijn. De volgende dag terug naar de KPN, in Delft. Hij doet het nog niet. Daarbij gewezen op de mails, van hĂșn, dat mijn 06 nr onjuist was vermeld. 06-75 ect. ipv 06-57 

Ach, da's een admin. aspect. Komt goed kreeg ik als antwoord. Nee dus!! Ook gevraagd naar het tegoed van mijn prepaid. Een onduidelijk en onjuist antwoord verkregen. Jammer! Na 7 dagen, weer gebeld met 0800 (4 of 5e keer) hij doet het nog steeds niet. Ook gemaild met het forum (waarvoor mijn hartelijke dank !! ) . Zij gaven mij juiste informatie. Dag 8 : weer gebeld met 0800 nummer. Ik kreeg een uitstekende KPN-er aan de lijn. Die heeft mij geweldig goed geholpen!! Toegestuurd gekregen een nieuwe SIM kaart. Een fluitje van een cent, denk je dan. Ja mooi mis. Krijg m'n behuizing van de SIM kaart niet open. Dus? Dus maar weer terug naar de KPN winkel in Delft. Mét m'n nieuwe SIM kaart. 

Vwb de nieuwe sim kaart? Bedankt meneer de KPN-er uit Zwijndrecht: u bent geweldig. 😄 

Resumé: bezint eer men begint. Ga en blijf bij de KPN. Maar er zijn een stel jojo's die toch nog wel wat moeten leren 
. zoals luisteren naar de klant en dåårna (goed) handelen.

Met groet, ex-KPN-er Aad van Krevelen ('k-was 40 jaar werkzaam bij KPN, dus ik ken het bedrijf wel een beetje ... ) 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Gelukkig maar @taxidriver ,

Eind goed, al goed.

 

. Ook gemaild met het forum (waarvoor mijn hartelijke dank !! ) . Zij gaven mij juiste informatie. 

 

En mooi dat je wat aan het KPN-forum hebt gehad. 

 

We zijn er nog niet 
 eerst maar eens de SIM kaart in de KPN winkel in Delft laten verwijderen. Duim voor mij, dat ook dít laatste stukje goed gaat 
. 😊

En ja !!! aan het KPN Forum spreek ik mijn dank uit, want zij hebben mij een heleboel goede adviezen gegeven. 😀😊 

 

Ik vind, dat als je kritiek heb, je dat moet mededelen. Zeg maar als leerproces. 

MAAR als iets wel goed gaat, moet je ook je waardering uitspreken !!! Bij deze. 😊 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen Aad! Bedankt voor je feedback! Fijn dat het weer de goede kant op gaat. Laat je ons weten hoe het afloopt?

Het laatste nieuws: met hangende pootjes ging ik naar de KPN winkel in Delft. Voor de 3e maal. 

Maar, 'k-moet zeggen: op een professionele wijze ben ik te woord gestaan. Met een diepe zucht was de ellende over. M'n smartfoon werkt. M'n prepaid mobiel is, uiteraard, buiten werking. 

Duis alles is okĂ© !!! 😀😄 

Dus bedankt mensen van de KPN (wie dan ook) , en misschien maak ik nog weleens weer gebruik van jullie diensten. 

Maar voor nĂŒ?! BEDANKT !! 😁 

Reageer