Beantwoord

Het lukt niet om de hussel korting te activeren

  • 25 September 2020
  • 4 reacties
  • 503 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb een aantal keer geprobeerd om de hussel korting op mijn mobiele abonnement te activeren, maar tot op heden is dit niet gelukt.

Inmiddels 3 keer via https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm geprobeerd en telkens als ik na 2 a 3 dagen controleer of de korting actief is, geeft de pagina nog steeds een groen uitroepteken aan.

Ik heb ook geen SMS of mail gehad m.b.t. de aanmelding.

Ik heb internet en mobiel van KPN.

Mijn gegevens staan al in mijn profiel ingevuld.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 29 September 2020, 11:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @RMartijnR ,

De verwerking van de korting is niet direct. Dit kan wel 14 dagen duren. 
 

Maar een moderator kan checken of de korting inmiddels aangezet is. Heb je jouw mobiele nummer in jouw forumprofiel toegevoegd? 

Reputatie 1

Ja, alle relevante / benodigde gegevens staan in het profiel.

Ok, dat van die 14 dagen wist ik niet, ook omdat de KPN site aangeeft dat je binnen 2 dagen bericht krijgt..

 

Ik zal de reactie van een moderator afwachten.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @RMartijnR, welkom! Ik zie eenmaal vaste diensten en één 06-nummer. Die heb ik zojuist gehusseld ;-). Je krijgt hier nog een bevestiging van. Wil je het me laten weten of er nog andere 06-nummers toegevoegd moeten worden?

Reputatie 1

@Marcia_ Bedankt! Bevestiging heb ik inmiddels binnen (SMS).

Geen andere nummers. Mogelijk volgend jaar, maar dan meld ik me wel weer indien nodig.