Beantwoord

Hoe kan ik een sim-only abonnement in een draadloze router beheren?

  • 28 August 2020
  • 5 reacties
  • 135 keer bekeken

Vandaag heb ik een draadloze router gekocht in combinatie met een sim-only abonnement van KPN. Er zit een telefoonnummer gekoppeld aan de simkaart, maar aangezien ik de simkaart in de router heb gedaan, kan ik hier geen sms op ontvangen. Hoe kan ik toch dit product toevoegen in mijn kpn, zodat ik weet hoe snel de data opgaan? Ik heb in principe onbeperkt data, maar ik moet dat na 5 gb weer opwaarderen toch?

icon

Beste antwoord door Jacqueline Bobeldijk 29 August 2020, 09:12

Bekijk origineel

5 reacties

Oh, je hebt het unlimited data (met 150 bel/sms) abonnement dan neem ik aan.

Het is 5 GB per dag. Je kunt de extra dagbundels van 1 GB alleen per sms bestellen, dat abonnement is bedoeld voor in een mobiel. (die je met de Hotspot ook als mifi kan inzetten trouwens).

Voor aanmelden / koppelen in MijnKPN ontvang je een sms met bevestigingscode. Stop daarvoor het simmetje dus even tijdelijk in je mobiel bijvoorbeeld.

Dank voor je antwoord! 👍🏻
Ik heb inmiddels ontdekt dat ik het ook kan regelen in mijn kpn. In MB’s bijbestellen, daar staat de optie 1 gb gratis dan bij 🤗😊. 

Dat is helemaal top! Wist alleen van de sms-optie.

Reputatie 7
Badge +13

Welkom op het forum @Jacqueline Bobeldijk :-) . Ik zie dat je een oplossing hebt weten te vinden! Post gerust nog even een berichtje als we iets voor je kunnen doen! 

Mijn ervaring is wat roestig op dit vlak, maar het MIFI kastje wat ik heb kan ik bedienen met een webinterface, ik meen dat ook SMS-en mogelijk is op die manier.

Reageer