Beantwoord

Hoe kan ik mijn mobiele abonnement opzeggen?

  • 31 October 2022
  • 7 reacties
  • 9921 keer bekeken

Heb bij KPN tv internet en mobiel, van de twee mobiele abonnementen wil ik er 1 opzeggen, hoe doe ik dit?

icon

Beste antwoord door RBxx 31 October 2022, 12:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @revalidatie , is dat abonnement al contractvrij? Bel dan KPN op 0800-0402.

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm

Hoe zie ik of hij contractvrij is? heb hem al 5 jaar.

Reputatie 7
Badge +21

Een mobiel abonnement heeft een vaste contractduur van 1 of 2 jaar, daarna ben je contractvrij en kan je opzeggen met een opzegtermijn van één maand.

Kan ik mijn mobiel abonnement opzeggen ivm verhoging inflatie van mijn abonnement?

Reputatie 7
Badge +21

Nee @Charlie50 , de jaarlijkse inflatiecorrectie maakt deel uit van de algemene voorwaarden.
Daarom kan je niet opzeggen ivm deze inflatiecorrectie.

Alleen als je contractvrij bent kan je opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand.

Kan ik mijn mobiel abonnement opzeggen ivm verhoging inflatie van mijn abonnement?

Heb je daar al persoonlijk bericht van gehad dan, van KPN?

 

Reputatie 7
Badge +21

Die kans is aanwezig @JanD . Op de factuur in september wordt de inflatiecorrectie aangekondigd. KPN is daar deze week mee begonnen. Eén maand later wordt die voor de eerste keer in rekening gebracht op de factuur in oktober.

Meer informatie is te lezen op: Inflatiecorrectie mobiel 2023 | KPN.com