Vraag

Hussel korting niet verrekend en slechte WiFi

  • 21 September 2020
  • 17 reacties
  • 186 keer bekeken

Goedemiddag,

ik heb recentelijk mijn abonnement verlengt en nu zie ik dat de standaard korting van 5 euro niet is verrekend op de factuur, kan dit aub alsnog in gang gezet worden?

buiten dat ervaar ik nog steeds ongemakkelijkheden met WiFi en wil ik graag alsnog in aanmerking komen voor de experiabox v12 daar ik al sinds jaar en dag een loyale klant bent. Eventueel ben ik bereid om 2 extenders vanuit jullie er bij te kopen.

 

 


17 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ruben Veldkamp ,

Je moet nog wel zelf iets doen voor het activeren van de 5 euro Hussel korting. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: KPN Hussel aanmelden

Wat betreft de V12. Die is alleen bestemd voor nieuwe klanten en soms bij een defecte tuner. Maar een normale omruil wordt niet gedaan. 
 

Voor slechte WiFi is inderdaad Superwifi bedacht. Ik begrijp dat je dit al kent. Je kunt hetzelfde voor 149 euro aanschaffen, naar dat weet je vast al. 

 

Hussel is wel geactiveerd maar dus niet in rekening gebracht. Enig idee hoe dit opgelost kan worden?

Overigens bijzonder slecht dat vaste klanten die veel last hebben van een inmiddels verouderde router niet in aanmerking komen voor de nieuwste techniek, maar geheel nieuwe klanten deze meteen kunnen krijgen.

Waarom de V12 willen ontvangen terwijl de V10 door velen als zeer goed modem wordt beschreven?

Prima, doen we de v10, ik heb continu problemen met de v9.

Reputatie 7
Badge +28

@Ruben Veldkamp 

Wat heb jij voor problemen met de V9?   Zelf heb ik ook de V9 en die doet gewoon wat die moet doen.  

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Ruben Veldkamp. Van harte welkom hier. Wat balen dat je tegen meerdere problemen aan loopt. Ik zie dat @Noordzee je al van goed advies voorziet. Het klopt dat ik je niet een KPN Box 12 toe kan sturen. Als je problemen ervaart met je WiFi-verbinding, laten we dan eerst eens kijken of we je WiFi kunnen verbeteren. Heb je al gekeken naar dit topic met oplossingen voor trage of wegvallende WiFi? Lees dit goed door en volg de stappen die er worden beschreven. Het is vooral belangrijk dat je de WiFi Manager doet. Als je geen verbetering merkt, kun je dan laten weten wat er uit de WiFi Manager naar voren kwam? En wat je precies hebt geprobeerd? Verder ben ik dan nog benieuwd of je bekabeld ook problemen ervaart. Dat kun je testen door een laptop of PC bekabeld aan te sluiten op je Experia Box. 

Wat de Hussel-korting betreft: ik vermoed dat het 06-nummer niet goed is gekoppeld aan het internetabonnement/huishouden, waardoor de voordelen niet actief zijn. Vul je profiel aan met je postcode/huisnummer, klantnummer, het desbetreffende 06-nummer en de naam van de contracthouder. Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan ga ik hiernaar kijken voor je.

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Ruben Veldkamp. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is het via een andere weg geregeld? Als je mijn hulp nog nodig hebt, lees ik het graag.

@Natasja ,

Ik heb al lange tijd KPN compleet, beetje vreemd dat ik weer allemaal gegevens moet achterlaten om dan pas weer in aanmerking te komen voor de aanvullende kortingen. Ik heb nu de basis ingevuld maar ik ben bang dat ik ook mijn abonnement nummers ed nog moet aanvullen, kunt u hierbij helpen?

Voor de WiFi heb ik al te veel tijd geïnvesteerd, gebeld met de klantenservice, WiFi manager, resetten van van alles en nog wat en moet iedere keer weer aankijken of het beter wordt, ook uit de WiFi manager komt overigens dat het bereik van die v9 extreem slecht is (ik heb op de 1ste verdieping zelfs nauwelijks goede verbinding zonder extenders). Het kost mij zoveel tijd en energie om er elke keer weer mee bezig te zijn… ik wil gewoon geholpen worden, desnoods koop ik de WiFi extenders van KPN er bij, of betaal ik extra, ik wil het geregeld hebben.

Zie mijn klant history, ik ga niet zomaar switchen en ben al heel lang klant, maar ik twijfel wel steeds vaker om gewoon een complete overstap te maken, ik ben dat kastje naar de muur wel een beetje zat.

kortom, kan iemand mij gewoon echt even helpen en bijvoorbeeld alles vernieuwen zodat ik weer vooruit kan.

Let me know,

 

Reputatie 7
Badge +28

@Natasja 

Kun jij nog wat betekenen voor @Ruben Veldkamp ? 

Reputatie 6
Badge +9

@Natasja ,

Ik heb al lange tijd KPN compleet, beetje vreemd dat ik weer allemaal gegevens moet achterlaten om dan pas weer in aanmerking te komen voor de aanvullende kortingen. Ik heb nu de basis ingevuld maar ik ben bang dat ik ook mijn abonnement nummers ed nog moet aanvullen, kunt u hierbij helpen?


Hallo @Ruben Veldkamp, ik heb inderdaad wel wat meer gegevens van je nodig om het 06-nummer te kunnen koppelen. Die gegevens heb ik nodig ter verificatie en om te controleren welk nummer er moet worden toegevoegd. Wil je je klantnummer en het 06-nummer toevoegen in het opmerkingenveld in je profiel
 

@Natasja ,

Voor de WiFi heb ik al te veel tijd geïnvesteerd, gebeld met de klantenservice, WiFi manager, resetten van van alles en nog wat en moet iedere keer weer aankijken of het beter wordt, ook uit de WiFi manager komt overigens dat het bereik van die v9 extreem slecht is (ik heb op de 1ste verdieping zelfs nauwelijks goede verbinding zonder extenders). Het kost mij zoveel tijd en energie om er elke keer weer mee bezig te zijn… ik wil gewoon geholpen worden, desnoods koop ik de WiFi extenders van KPN er bij, of betaal ik extra, ik wil het geregeld hebben.


Ik snap dat het frustrerend is dat je al veel tijd hebt geïnvesteerd in je WiFI zonder dat dit tot een oplossing heeft geleid. Ik kan niet zomaar alle apparatuur vernieuwen, als niet duidelijk is wat er precies speelt. Het is echt van belang dat je de vragen die ik eerder stelde beantwoordt. Je geeft hier aan dat je op de eerste verdieping nauwelijks verbinding hebt. Uit de WiFi Manager zou dan naar voren moeten komen dat er gratis Experia WiFi's worden opgestuurd. Voor zover ik kan zien heb je namelijk nog geen WiFi-versterkers. Wil je een screenshot delen van de uitkomst van de WiFi Manager? En verder: ervaar je alleen problemen met WiFi of ook met je bekabelde verbinding? Kun je mij ten slotte laten weten wat voor apparaten er allemaal zijn aangesloten op je Experia Box? 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Ruben Veldkamp. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop van harte dat dit betekent dat het probleem via een andere weg is opgelost. Mocht je toch nog ergens hulp bij nodig hebben, dan hoor ik het graag.

@Natasja 


het is zeker nog niet verholpen. Ik ben inmiddels al weer een paar resets verder.

ik heb foto’s toegevoegd van de WiFi manager. Ik moet weer de instellingen opdaten, maar dat helpt dus niet want dat heb ik reeds al 4 keer gedaan.

ik heb geen extenders gekregen.

ik heb geen bekabelde verbinding, ik gebruikt alleen WiFi.

ik heb heb veel apparaten op de WiFi en tv op de Experia box.

voor de records: ik heb ook al meerdere keren gebeld met de WiFi helpdesk maar daar word ik ook van het kastje naar de muur gestuurd, alles loopt via de WiFi manager maar dat helpt ook niet. Frustrerend vind ik inmiddels een understatement…

 

 

Reputatie 6
Badge +9

Jammer om te lezen dat je nog steeds problemen ervaart met WiFi, @Ruben Veldkamp. Ik begrijp dat je de WiFi Manager hebt doorlopen, maar ik zie hierboven niet wat er uit die WiFi Manager naar voren is gekomen. Als je bereik op de eerste verdieping ondermaats is, dan zou hieruit moeten komen dat je gratis Experia WiFi's ontvangt. Kun je een screenshot maken van het resultaat van de WiFi Manager? 

Is je verbinding wel goed op de begane grond? Verder geef je aan dat er “veel apparaten op de WiFi zitten”. Ik heb echt meer informatie van je nodig om je verder te kunnen helpen. Wat voor apparaten zijn er allemaal verbonden met/aangesloten op je Experia Box? 

En verder: is de Hussel korting inmiddels actief? Ik zie namelijk nog geen 06-nummer staan. Als ik je hier nog mee moet helpen, vul dan het 06-nummer in in het opmerkingenveld in je profiel

Ik heb mijn 06 nummer nu ingevuld ik het opmerkingveld.

@Natasja, kunnen wij op een andere manier communiceren? Per e-mail, app of persoonlijke chat?

Reputatie 6
Badge +9

Ik heb mijn 06 nummer nu ingevuld ik het opmerkingveld.

@Natasja, kunnen wij op een andere manier communiceren? Per e-mail, app of persoonlijke chat?


Het 06-nummer in je profiel is gewoon netjes gekoppeld aan je internetabonnement. Volgens mijn gegevens is de Hussel korting actief sinds 1 september. 

En verder: je hebt contact gezocht via deze weg. Dit is een openbaar Forum. De kracht hiervan is dat er een community is die graag meedenkt over een oplossing en dat we meerdere forumgebruikers tegelijkertijd kunnen helpen. Als je dus een vraag stelt, dan willen we die zoveel mogelijk openbaar beantwoorden, omdat andere forumgebruikers hier mogelijk ook mee geholpen zijn. Mijn taak als moderator is daarom voornamelijk om ervoor te zorgen dat informatie goed en snel vindbaar is. Als direct contact je voorkeur heeft, dan wil ik je adviseren om met ons te bellen via 0800-0402 of te chatten. 

Reageer