Beantwoord

Hussel korting niet verwerkt

  • 26 April 2020
  • 11 reacties
  • 667 keer bekeken

Hussel korting niet verwerkt

Goedemorgen,

Ik heb mijn KPN alles in 1 omgezet naar Hussel en een mobiel abonnement afgesloten. Volgens jullie voorwaarden zou ik nu €5,- entertainment korting (of €5,- korting op mijn internet volgens de helpdesk) moeten krijgen. Dit staat echter nog niet verwerkt op mijn factuur. Kunnen jullie dit aanpassen? De korting op mobiel is wel goed gegaan.

met vriendelijke groet kb

icon

Beste antwoord door Chrizziey 26 April 2020, 11:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @bloem58,

Heb je zelf wel je abonnement aangemeld via https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm ?
Staan beide abonnementen wel op exact hetzelfde adres?

 

Reputatie 7
Badge +17

@bloem58 Wij kunnen dit voor je controleren en eventueel aanpassen. Als het met mobiel goed gegaan is, dan kan het maar zo zijn dat je volgende maand een correctie factuur krijgt m.b.t. de kosten. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Goede dag

Mag ik hier even aansluiten? Ik wil graag weten hoelang duurt voordat hussel korting zichtbaar is op mijn KPN. Als het goed is ben ik al week geleden aangemeld. 
 

met groeten

Reputatie 7
Badge +17

@Madleen Dat mag natuurlijk! Welkom hier op ons Forum. Meestal binnen 5 werkdagen nadat je bericht hebt ontvangen dat de aanmelding verwerkt is.
Mocht je de producten nog niet aangemeld hebben, dan kun je ze via de website aanmelden voor KPN Hussel/Compleet.
Veel succes! Laat je het weten als ik iets voor je kan betekenen?  

Dank u voor de reactie.

Ik heb tot nu toe nog niks ontvangen. Ik heb abonnement aangesloten bij media markt. Op mijn kpn zie ik alleen dat er een verzoek in behandeling is en zelf kan ik niks doen. Via de website lukt me ook niet aan te melden. Waarschijnlijk ben ik dan al aangemeld? Kunt u dat voor mij checken ? 
 

 

Reputatie 7
Badge +17

@MadleenNatuurlijk kan en wil ik dat controleren. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Gedaan👍

Reputatie 7
Badge +17

@Madleen Gelukt! De producten waren nog niet compleet gemeld. Dit heb ik voor je in orde gemaakt. Ik vermoed dat je hier vandaag nog een bevestiging van ontvangt :hugging:. Binnen 3-5 werkdagen is de korting zichtbaar in de MijnKPN.

Bedankt! 
Idd heb ik net een sms ontvangen. Alleen wat ik nog niet snapt is dat deze korting 7.50 bedraagt en volgens de berekening zou mijn abonnement met husselkorting 22 e kosten ipv 31.50 Zoals nu wat betekend dat er 9.50 vanaf moet. Misschien kunt u dit nog mij uitleggen?

Ahhh neee ik snap nu al het is totaal 2 e combi en 7.50 e hussel dat klopt. Bij media markt hebben ze dat verkeerd verteld daarom klopte mij niet. Nu is alles duidelijk. Bedankt nogmaals.