Vraag

Ik ben overgestapt maar heb nog geen simkaart ontvangen

  • 9 November 2023
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Hallo! Ik ben overgestapt en zou een nieuwe simkaart ontvangen maar die heb ik nog niet ontvangen. Wél kreeg ik twee mails dat ik mijn sim moet activeren en gisteren ontving ik er een dat de activatie succesvol is. 
 

Ik heb een week of twee geleden contact gezocht met jullie klantenservice en daar werd mij verteld dat de simkaart vertraging heeft en dat de mails geautomatiseerd worden verstuurd. 

Ik moet eerlijk zeggen, deze overstap begint nu al niet lekker. Jammer! 
 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Welkom op het forum van KPN @MiralMiral 
 

En hartelijk welkom bij de “groenste provider” van Nederland!

Al gaat de overstap niet geheel vlekkeloos, omdat je nog steeds niet in het bezit bent van je KPN simkaart.

Ik denk dat de simkaart zoek is geraakt bij PostNL, aangezien twee weken vertraging voor een fysieke simkaart maar heel sporadisch voorkomt, want in de meeste gevallen heb je de simkaart binnen 7 dagen in huis (en daar rekening ik wat vertraging bij PostNL in mee).

Het beste wat je nu kunt doen, is om morgen (vrijdag) of zaterdag even langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt te gaan, om daar een simkaart te halen.
Neem wel een geldig legitimatiebewijs mee! want daar wordt om gevraagd.

De medewerker van de KPN winkel, kan er ook gelijk voor zorgen, dat jouw eigen 06-nummer op de meegegeven simkaart komt te staan.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo en welkom op het forum! Kan me goed voorstellen dat dit niet veel vertrouwen in de toekomst geeft zo aan het begin van de relatie tussen jou en KPN. 

Heb je inmiddels een werkende KPN simkaart? @MiralMiral 

Hallo en welkom op het forum! Kan me goed voorstellen dat dit niet veel vertrouwen in de toekomst geeft zo aan het begin van de relatie tussen jou en KPN. 

Heb je inmiddels een werkende KPN simkaart? @MiralMiral 

Hi! 
 

Nee, helaas. Een tripje naar de KPN-winkel leverde niets op. Ik vind het erg onduidelijk door de verschillende boodschappen die ik krijg. Zoals het er nu naar uitziet moet ik op de dag dat mijn abonnement ingaat zelf nog een keer langs de winkel om een simkaart op te halen omdat de simkaart dan actief is oid.

Reageer