Beantwoord

Ik kan geen vergoeding aanvragen na mobiele storing?

  • 7 December 2022
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Onlangs is er een dagenlange storing geweest bij ons mobiel netwerk.

Nu wil ik een vergoeding aanvragen voor 2 abonnementen, maar beide klantnummers zijn te lang.

11 tekens ipv 10.

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 13 December 2022, 09:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Kentat, door drukte op het forum zijn we niet eerder bij je topic aan gekomen. Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent met aanvragen van de compensatie. Als je zelf een mobiel abonnement van KPN hebt, en er is een storing geweest in jouw buurt, dan moet het lukken om online een vergoeding aan te vragen.

Nee, nogmaals: Het formulier vraagt om een klantnummer van exact 10 cijfers, maar mijn klantnummer bevat 11 cijfers.

Reputatie 7
Badge +19

@Kentat Mogelijk had je intussen al een andere weg of oplossing gevonden, aangezien we minder snel bij je topic zijn dan anders. Dat is dus niet het geval, lees ik.

Je kunt twee dingen doen voor hulp hierbij. De snelste weg is door even te bellen met onze klantenservice op het gratis nummer 0800-0402. Mijn collega kan via die weg meteen je gegevens erbij pakken en je verder helpen. 

Ik kan je ook via het forum helpen als je wilt, in dat geval kan het iets langer duren én heb ik meer gegevens van je nodig. Van wanneer tot wanneer heb je last van de storing gehad? En vul je in dat geval je forumprofiel zo volledig mogelijk in? Graag inclusief de betreffende mobiele nummers, klantnummers, naam waar de abonnementen op staan, geboortedata en laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN. Al deze informatie is van belang om je te kunnen helpen.