Vraag

Ik krijg ineens geen voicemail notificaties meer. Hoe kan dit toch steeds?

  • 13 March 2022
  • 7 reacties
  • 58 keer bekeken

Hoi,

Normaalgesproken krijg ik een sms als er een voicemailtje is ingesproken. Nu kwam ik er zojuist achter dat dit ineens uit stond. Ik heb het weer aangezet. Vorig jaar is dat ook al eens gebeurd, ineens is de instelling van sms notificaties uit. Ik heb hem toen ook weer aangezet. Maar nu dus alweer uit. Hoe kan dit gebeuren? Dit is heel vervelend. Ik wil erop kunnen vertrouwen dat ik een sms krijg bij een voicemail.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @KimCJ, een hele terechte vraag! Heb je recentelijk misschien een update van jouw telefoon gehad? Het kan zijn dat de instellingen met de update veranderd zijn. 

Vorig jaar was het nadat de Sim instellingen door kpn ge-update waren. Deze keer is er voor zover ik weet niets veranderd. Bij mijn vrouw was de voicemail notificatie ook uitgeschakeld. 

Reputatie 7
Badge +17

Ah ja, dat kan inderdaad ook. Maar wel vreemd dat het nu weer is gebeurd, zonder dat er iets veranderd is. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik ook niet weet waardoor dit kan komen. Maak je misschien gebruik van de Visual Voicemail app?

Nee, die gebruik ik niet. 

Reputatie 7
Badge +17

Het is een raadsel. Ik weet niet wat de oorzaak is geweest. Maar het belangrijkste is dat het nu weer werkt. Hopelijk blijft dat ook zo.

Tja…. Hopelijk blijft het zo. Maar misschien ook niet. Wat moet ik nu dan? Elke week controleren of het nog werkt? Ik hoop toch dat KPN een oplossing kan vinden. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb momenteel geen oplossing, sorry. :slight_frown:  Ik snap dat dit niet het antwoord is waar je op gehoopt had, maar ik kan het niet anders maken.