Vraag

Ik wil graag contract overeenkomst van 2 jaar geleden ontvangen

  • 28 December 2021
  • 7 reacties
  • 75 keer bekeken

Hallo, 

Voor mijn verzekering moet ik mijn contract overeenkomst hebben van het abonnement die ik 2 jaar geleden heb afgesloten. In mijn mail kan ik deze helaas niet meer terugvinden. 
Kan ik deze via jullie verkrijgen? 
Alvast bedankt! 
Gr. Els


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Als jij je profiel netjes hebt ingevuld weet ik zeker dat je het contract binnen 1 a 2 dagen in de mail krijgt.

Als je dit sneller wilt krijgen is het verstandig om contact op te nemen met de chat of telefoon van KPN. (0800-0402 tussen 0800-2000)

Bedankt voor je snelle reactie. Het gaat echter over een contract die ik 2 jaar geleden heb afgesloten. Destijds zat ik nog bij Telfort, maar die is natuurlijk overgenomen door KPN. Ik weet niet of ook de overeenkomsten overgedragen zijn van Telfort naar KPN? 

Reputatie 7
Badge +12

Bedankt voor je snelle reactie. Het gaat echter over een contract die ik 2 jaar geleden heb afgesloten. Destijds zat ik nog bij Telfort, maar die is natuurlijk overgenomen door KPN. Ik weet niet of ook de overeenkomsten overgedragen zijn van Telfort naar KPN? 

Dat moet geen probleem zijn. Zelf ben ik een monteur die in zijn vrije tijd op dit forum zit dus ik kan je niet helpen. Alleen een van mijn collega's die dit forum modereren zal vast om de hoek komen kijken en u een mail sturen met het contract. 

Hallo @Elsiee het is verstandig alle belangrijke papieren die per mail komen,  uit te printen en in een ordner te bewaren.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hallo @Elsiee het is verstandig alle belangrijke papieren die per mail komen,  uit te printen en in een ordner te bewaren.

 

Gefeliciteerd met je 13.000ste bericht 😅

Reputatie 7
Badge +19

Als jij je profiel netjes hebt ingevuld weet ik zeker dat je het contract binnen 1 a 2 dagen in de mail krijgt.

Als je dit sneller wilt krijgen is het verstandig om contact op te nemen met de chat of telefoon van KPN. (0800-0402 tussen 0800-2000)

Hallo @Elsiee, zou je bovenstaande willen doen? En dan even hier een seintje geven dan duik ik de administratie in. 

Hoi Jeroen, 

Ik heb mijn profiel zojuist ingevuld. Mocht je toch nog meer informatie nodig hebben dan hoor ik het graag. 
Alvast bedankt!