Beantwoord

Internetbundel snel op

  • 2 September 2020
  • 1 reactie
  • 638 keer bekeken

Beste heer, mevrouw, 

Hoe kan het in hemelsnaam zo zijn dat gisteravond de 1e dag van mijn nieuwe maand, na iets meer dan 1 uur op mijn mobiel, er meer dan 2000mb foetsie is?

Dit is natuurlijk belachelijk veel terwijl ik enkel op Facebook en instagram zat.

Dit zou inhouden dat ik na vanavond door mijn 5000mb heen zal zijn.

Ofwel na 3 uur in totaal gebruik. 

Daarnaast:

Heb ik de laatste 5 dagen waarin geclaimd werd dat ik gewoon 4g zou hebben maar wat langzamer ik dus gewoon niks meer kon, buiten mijn wifi om.

Het slaat nergens op dat dit zo snel opraakt. Zeker omdat ik eigenlijk continue op mijn wifi zit.

Alleen werkt mijn wifi op de een of andere manier alleen in mijn woonkamer. Dus gebruik ik mijn bundel enkel in de andere ruimtes

Graag een echte oplossing want dit kan natuurlijk niet!

Mvg,

Joyce Flux 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 6 September 2020, 19:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Joyce Flux en welkom op het forum! Begrijpelijk dat je schrikt als je databundel zo hard gaat. Als er filmpjes op Facebook en Instagram afspelen kan je data erg hard gaan, 2000 MB kan dan goed kloppen. Je kunt in je toestel zien welke apps de afgelopen periode hoeveel data hebben verbruikt. Op deze pagina wordt uitgelegd hoe je dit achterhaalt. 

Wat de wifi betreft

Het slaat nergens op dat dit zo snel opraakt. Zeker omdat ik eigenlijk continue op mijn wifi zit.

Alleen werkt mijn wifi op de een of andere manier alleen in mijn woonkamer. Dus gebruik ik mijn bundel enkel in de andere ruimtes

Dit geeft dus aan dat je niet continue op de wifi zit. Als je in de andere ruimtes geen wifi verbinding hebt en je diensten thuis van KPN zijn raad ik je aan om de Wifi Manager te doorlopen. Die past de instellingen van je wifi aan en wanneer dit niet voor verbetering zorgt (en je onder de 20 Mbit/s zit) komt het met een eindresultaat waarmee je de wifi kunt verbeteren. Hopelijk verbetert dit bij jou de wifi ook, zodat je niet zo snel meer door je databundel heen bent. 🙂