iPhone 11; bestellen en levering. Als eerste besteld = als eerste in huis

  • 13 September 2019
  • 393 reacties
  • 24610 keer bekeken
iPhone 11; bestellen en levering. Als eerste besteld = als eerste in huis
Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

De nieuwste iPhone 11, 11 Pro en 11 Max nú te koop. Jeej!

In dit topic vind je meer informatie over het bestellen van de nieuwste iPhones en de leveringen. Pre-orderen kon vanaf 13 september. Dus wie er op tijd bij was, heeft als eerste de nieuwe iPhone 11 morgen in huis, zolang de voorraad strekt!

 

27bbbb3e-066f-4eac-aac4-4bae809221c3.png

 

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
Zin in de iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max? Je kunt 'm via de KPN winkel, live chat, in je persoonlijke MijnKPN, 0800-0105 of webshop bestellen.  

 

Als eerste besteld = als eerste in huis!
We behandelen orders in volgorde van binnenkomst. Dus, als eerste besteld = als eerste in huis. Let op, afhankelijk van het type, opslagruimte en kleur kan de voorraad verschillen.
 

Ik heb een de verkeerde iPhone besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Je order wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw bestelkeuze hebben vastgelegd en in het orderproces wordt meegenomen. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd. Let op,  dit heeft gevolgen voor de afleverdatum. Controleer van te voren altijd goed je bestelling!

 

Heb je eerder besteld dan de buurman, maar hij heeft 'm toch eerst in huis. Hoe kan dat?
First come, first serve, is het motto. Wie als eerste besteld, krijgt het toestel ook als eerste geleverd. Toch kan het voorkomen dat je eerder besteld hebt dan iemand die je kent waarvan het toestel al binnen is. We krijgen verschillende uitvoeringen (11, Pro, Pro Max), kleuren én geheugencapaciteit. iPhones binnen. Als er naar een specifieke kleur veel vraag is, dan is een andere kleur misschien nog wel op voorraad. Zodra wij de iPhones binnen hebben, wordt de order verwerkt op basis van de door jouw gekozen specificaties op volgorde van binnenkomst. 
 

Schaarste iPhone 11
We bestellen bij Apple ruim van te voren een groot aantal toestellen. Helaas krijgen we niet alle iPhones meteen binnen. We worden wekelijks opnieuw bevoorraad. Zodra de nieuwe lading binnen is, verwerken we de openstaande bestellingen. Er is landelijke schaarste vanuit Apple's distributiecentrum. Alle providers krijgen maar een beperkt aantal toestellen geleverd. Daarom is het lastig om precies aan te geven wanneer je het toestel kunt verwachten. Contact opnemen met de helpdesk voor de levering van je toestel heeft helaas weinig zin. Zodra we jouw order verwerken, ontvang je een mail /sms en kun je de bestelling volgen.  
 

Waar is mijn iPhone? Volg je bestelling
Volg je bestelling heel eenvoudig op; Mijn bestelling KPN. Vul je postcode en bestelnummer in. Het bestelnummer heb je in de mail ontvangen.


Wat is de levertijd als ik nu bestel?
Op de bestelpagina proberen we je zo stipt mogelijk te informeren over de verwachte levertijd. Helaas is dat niet altijd mogelijk. Door de grote populairiteit van de nieuwste iPhones kan enkele dagen tot 4-6 weken duren voordat je bestelling bij je thuis wordt afgeleverd. Dit kan per model, kleur en opslagruimte verschillen. Kies hier je nieuwe iPhone 11 en zie wanneer het toestel ongeveer geleverd wordt.

 

Plaatje hieronder is een voorbeeld met de iPhone 11 black 64 GB*

bb7542cc-e355-4c23-88eb-795f36175e24.png

*De site is een dynamisch bestelpagina, de werkelijke levertijd kan verschillen dan het getoonde voorbeeld. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Edit: tekst aangepast. 


393 reacties

@karin09,@Jordan1977 en@maticki, alle (kleuren) iPhone 11 pro's worden rond 25 oktober weer verwacht. Echter kan ik niet zien of bij die levering jullie toestellen zitten helaas. Hou de bestelpagina in de gaten of laat ons even weten of je wil dat we jouw bestelling controleren (we hebben dan wel een aantal gegevens nodig!). 

Ik ben benieuwd ik vandaag of morgen wat hoor, 29-09 de iPhone pro 📱 11 green besteld.  

Reputatie 7
Badge +20

Ik kan er dus vanuit gaan dat de toestellen die vandaag binnen komen nog steeds moeten worden verwerkt en er in de loop van vandaag de kans bestaat dat mijn telefoon daar bij zit?

Dat durf ik je oprecht niet te zeggen, @Jochem7 

Dat begrijp ik wel dat ik dat in de gaten moet houden maar enige prognose wanneer deze komt zou fijn zijn. Als het toestel morgen komt ben ik aan het werk en zo kan er dus geen levering plaatsvinden of kan ik iemand machtigen ? 
Als je weet wanneer het toestel komt kan je tenminste nog iets regelen qua werk maar dat kan dus gewoon nu niet.
Leverbaar per 25 okt houd in? Leverbaar bij kpn of bij de klant ? 

Ik snap dat je die wilt hebben, maar verder dan ‘einde van de maand’ kom ik niet. Via je bestelpagina krijg je info zodra deze er is, @brendaz 

Als je je abonnement hebt verlengd mag iemand anders de bestelling aannemen: deze persoon zal moeten tekenen voor ontvangst. Bij een nieuwe aansluiting kun je iemand machtigen.voor ontvangst. Daar komt wel iets bij kijken. Diegene  moet zijn/haar eigen ID kunnen tonen, jouw ID kunnen tonen, de pinpas van de contractant kunnen gebruiken om de pinverificatie te doen en een papier waaruit de toestemming blijkt. En dit kan alleen bij een aankoop zónder toestelkrediet: als je je iPhone mét toestelkrediet hebt aangeschaft kan dit niet. 

Ook toevallig, weken geleden de iPhone 11 besteld. Tot op heden nog geen telefoon ontvangen.

ik had toch op z’n minst verwacht dat ze mij zouden informeren wanneer ik hem kan verwachten.

Vorige week gebeld met KPN, een lieftallige dame kon mij ook geen duidelijkheid verschaffen, wel zou er 

deze week weer een zending binnenkomen. 

Overigens nooit problemen met KPN, maar dit vind ik een beetje raar.

Ik kan er dus vanuit gaan dat de toestellen die vandaag binnen komen nog steeds moeten worden verwerkt en er in de loop van vandaag de kans bestaat dat mijn telefoon daar bij zit?

Dat durf ik je oprecht niet te zeggen,@Jochem7 

 

Dan zit er niks anders op dan te wachten… Bedankt voor de info en een goed weekend toegewenst.

Ik heb dus hetzelfde probleem. 
 

Vandaag gebeld en ze weten dus letterlijk niks. Niet eens een geschatte levertijd. De informatie die op de site staat is dus niet eens kloppend. Als consument vind ik dat een kwalijke zaak. Immers ik ga uit van de informatie die mij verschaft wordt. 
 

Ik ben ook een zeer tevreden klant van kpn. Weliswaar is de communicatie een behoorlijk aandachtspunt. Ik ben gewisseld van bestelling omdat mijn originele bestelling pas op zijn vroegst halverwege november geleverd kon worden. Deze purple variant zou wel snel leverbaar zijn. Niet dus....
 

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst bij Apple zelf. Deze kunnen  wel meteen leveren. Dus het verhaal van de aardige meneer aan de telefoon “we krijgen tegelijk met Apple geleverd”  gaat niet op.

Helaas…..ik ga mijn bestelling bij kpn maar weer voor de 2de keer annuleren. 

 

Hallo@brendaz ,@Jochem7 en@Nijn86 Ik kan me levendig indenken dat je er van baalt zo lang te moeten wachten op de levering van je toestel. Daarbij is het ook niet fijn dat je in onzekerheid bent over wannéér je toestel komt. Zoals al vaker in dit topic is uitgelegd is dit momenteel wel de situatie, tot mijn spijt. We zijn afhankelijk van de leveringen die vanuit Apple binnenkomen. Ze komen nu wekelijks binnen, maar per model, kleur en uitvoering zijn er dus verschillen in wachttijd. Ik kan je niet anders dan vragen om af te wachten en je online bestelomgeving in de gaten te houden. 

 

Ik kan er dus vanuit gaan dat de toestellen die vandaag binnen komen nog steeds moeten worden verwerkt en er in de loop van vandaag de kans bestaat dat mijn telefoon daar bij zit?

 

I can already tell you that I spoke to customer service today who informed me that what says on the website, is not correct 🙂 (haha, what a surprise) and that expected time of deliver now is as from 28 October. What a joke

 

Veel negatieve reacties, begrijpelijk aangezien de wachttijd lang is, maar deze mensen doen ook alleen maar hun werk. :relaxed:

 

Ik zie net dat mijn wachttijd erop zit, inmiddels twee updates gehad voor mijn bestelling dus ik kan hem gelukkig op korte termijn tegemoet zien, bedankt Kpn!

 

Voor de mensen die ook nog steeds wachtende zijn, ik heb de bestelling gedaan op 30 september (iPhone 11 Pro 64 GB Midnight green).

Zijn er nou vandaag of komen er vandaag iphone 11 64gb purples binnen of wat?

want zie nu weer een bericht verschijnen over 28 oktober!?

Die van mij is ook binnen, komt morgen! Ik had op 29 september een bestelling gedaan. Het hier ook om een iPhone green 11 pro 64gb. 
 

Gr Jordan

Reputatie 7
Badge +21

@Nijn86 Ik heb helaas niet de mogelijkheid om te bekijken of jouw toestel al binnen is. Je kan het beste jouw bestelling volgen op deze pagina. Ik hoop dat je zo snel mogelijk gebruik kan maken van jouw nieuwe toestel!:slight_smile:

Goeiedag,

Ik heb 23 oktober de Iphone 11 black besteld. Ik wou eigenlijk de groene maar die zou pas medium november geleverd worden dus toch maar voor de zwarte gegaan. Nu staat er op de site dat de zwarte pas 1 november binnenkomt en de groene toch 28 oktober. Ik zou toch graag de groene willen. Kan ik dit nog omruilen zonder te wachten tot de zwarte binnen is?

Badge

Veel negatieve reacties, begrijpelijk aangezien de wachttijd lang is, maar deze mensen doen ook alleen maar hun werk. :relaxed:

 

Ik zie net dat mijn wachttijd erop zit, inmiddels twee updates gehad voor mijn bestelling dus ik kan hem gelukkig op korte termijn tegemoet zien, bedankt Kpn!

 

Voor de mensen die ook nog steeds wachtende zijn, ik heb de bestelling gedaan op 30 september (iPhone 11 Pro 64 GB Midnight green).

 

dat begrijp ik wel maar mijn situatie is net anders.1 okt besteld en  12 okt zou mijn toestel bezorgd worden maar door diefstal bij koerier niets bezorgd en is mijn order paar dagen later geannuleerd en opnieuw besteld zonder mijn overleg dus ik vermoed dat ik terug in de wachtrij geplaatst ben. 

 

Hallo, 

ik heb 2 weken terug geloof ik mn telefoon bij jullie besteld en probeer in mn bestelstatus te komen wat nog steeds niet lukt. ook krijg ik geen informatie over de levering van mijn telefoon. Vorige week stond er bij dat die vanaf 18 okt leverbaar was (iPhone 11 pro, 64GB, middernachtgroen). Wat dus niet zo was. 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

@Shivax : Ik vrees dat je dan de hele bestelling moet annuleren. Dat kun je via chat of via de telefonische ingang regelen. Het gratis nummer is 0800 0402. Het is rond dit tijdstip wel druk. Dus misschien is chatten handiger. → https://www.kpn.com/service.htm

Kies hier dat je vraag over mobiel gaat en dat je een andere vraag hebt waarbij je contact met een medewerker wilt hebben. In de meeste gevallen krijg je dan de optie om te chatten ( hangt wel van de beschikbaarheid van onze chatters af )

Ik stuur je een privébericht met het juiste order nummer,@MikevanH . (Ik kan er namelijk wel in, dus daarmee moet het jou ook lukken)

Hoi, 

 

Top. Ik heb deze ontvangen. 

Eerst stond er dat de telefoon niet leverbaar was. Nu staat er bedankt voor je bestelling maar verder geen info over de levering enz. Kan ik misschien een update krijgen? 

Alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +30

Wij zien helaas ook niet meer dan jij 😞. Het is echt even afwachten tot de volgende levering, die verwachten we zeer binnenkort, einde van de maand!

Badge

Vind het zo jammer dat er niet ingezien kan worden waar je op de wachtlijst staat. 
ik vraag mij überhaupt af of mijn bestelling nog staat bij kpn 🤷🏼‍♀️

Reputatie 7
Badge +30

Dat vinden wij ook jammer! Het zou echt tof zijn als we zouden kunnen zien hoeveelste je op de lijst bent. Ik zie jouw bestelling in ieder geval wel nog gewoon. We verwachten einde van de maand weer een nieuwe levering van jouw type iPhone 🙂.

Ik had een vraag ik had de iphone 11 64 gb black bestelt zelf in een kpn filiaal en ik had de vraag wanneer die binnen zou komen?

Reputatie 7
Badge +21

@Pascalkpn, goedemorgen! Via onze bestelpagina kan je jouw bestelling in de gaten houden. Op dit moment is de verwachting dat de iPhone 11 64GB Black rond 1 november weer geleverd wordt. 

En hoe zit het met de IPhone 11 64gb green? 28 september besteld en nog niks binnen.. bestelstatus staat nog steeds op controleren..

Reputatie 7
Badge +30

Ook die verwachten we eind van de maand, @iiamilcar. Je wordt per mail op de hoogte gehouden. 

Badge

Update voor de mensen die nog wachten op hun telefoon:

Ik had de Iphone 11 pro 64GB Midnight green besteld op 04-10-2019 en dezen afgelopen Vrijdag 25-10-2019 mogen ontvangen. 

Wanneer komen er weer iPhone 11 pro 256gb midnight green binnen? Het wachten word zo langzaam een beetje vermoeiend te worden, zeker als ze in de winkel gewoon tegen je zeggen: “meneer als je nu verlengt heeft u in 2-3 dagen uw telefoon in huis”. Blijkbaar duren jullie dagen een stuk langer dan die van mij...

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @RixS, op 1 november verwachten we weer een voorraad van de Pro 256GB Midnight Green. Of je daarbij zit kunnen wij niet inzien, je ontvangt direct een mail als het mogelijk is een afleverafspraak te maken.

Reageer