Beantwoord

iPhone 11 opgestuurd naar Recommerce maar 100 euro inruilbonus niet gekregen

  • 29 March 2023
  • 3 reacties
  • 132 keer bekeken

Beste,

 

Ik heb onlangs mijn iPhone 11 opgestuurd naar Recommerce om mee te doen aan de inruilactie waarbij ik 100 euro extra zou krijgen. De 155,- die ik nog voor het toestel zou krijgen, heb ik keurig ontvangen. De 100 euro extra inruilbonus heb ik helaas niet mogen ontvangen. Gistermiddag heb ik hierover gebeld met de klantenservice, na twintig minuten kreeg ik een collega van jullie aan de telefoon die hier meer over wist. Deze collega zou het gaan uitzoeken en mij voor 18:00 terug bellen. Dit is helaas niet gebeurd. Nu lees ik op het Forum dat de uitbetaling van de inruilactie al vaker mis is gegaan. Graag zou ik willen weten waar en hoe ik mijn extra inruilbonus van 100 euro kan halen. Dit is namelijk wel de reden dat ik verlengd heb bij jullie en een iPhone 14 heb gekozen. Daarnaast heb ik hier recht op.

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 1 April 2023, 14:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @C.M. Verploegh! Opvallend dat gezegd is dat door de klantenservice teruggebeld zou worden. Dit doet de klantenservice doorgaans zelf niet. Heb je bericht gekregen dat er een ticket voor je is aangemaakt?

Wil je nog laten weten of je contact hebt gehad met Recommerce zelf? En met dat antwoord ook een ingevuld profiel achterlaten? Dan ga ik er voor je achteraan! 

 

Welkom op het forum @C.M. Verploegh! Opvallend dat gezegd is dat door de klantenservice teruggebeld zou worden. Dit doet de klantenservice doorgaans zelf niet. Heb je bericht gekregen dat er een ticket voor je is aangemaakt?

Wil je nog laten weten of je contact hebt gehad met Recommerce zelf? En met dat antwoord ook een ingevuld profiel achterlaten? Dan ga ik er voor je achteraan! 

 

Beste Bram,

 

dank voor je reactie.

ik heb gistermiddag nogmaals gebeld en toen is er gezegd dat ik gewoon moest wachten? Over een eventueel ticket is niets genoemd.. Zou je dit voor mij uit kunnen zoeken? Alvast bedankt!

 

Groetjes

Reputatie 7
Badge +17

@C.M. Verploegh ik zoek het graag voor je uit. Maar ik heb daarvoor nog wel je gegevens in. 

Vul je profiel in. Dan kan ik je gegevens vinden in onze systemen.