Beantwoord

Is Google Pixel Pro 8 geschikt voor eSIM?

  • 22 October 2023
  • 4 reacties
  • 579 keer bekeken

Hoi,

ik ben benieuwd of de pixel pro 8 geschikt word voor een eSIM? Ik zie namelijk wel de vorige generaties pixel telefoons tussen de lijst maar niet de 8 en 8 pro. Heeft iemand een idee wanneer? 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 27 October 2023, 08:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Welkom op het forum van KPN @JaJa_ !

De Google Pixel Pro 8 ondersteund de esim, en kun je dus gewoon aanvragen bij een mobiel abonnement van KPN, zodra dit mogelijk wordt voor dit model.
Ook de Google Pixel Pro 7 als de Google Pixel Pro 6 ondersteunen de esim eveneens, en daarvoor kun je al wel een esim bestellen tezamen met een abonnement.

De lijst van toestelen die geschikt zijn voor esim, zal vanzelf geüpdatet gaan worden door KPN.
Maar omdat de Google Pixel Pro 8 nog maar zeer kort op de markt is, moet KPN dit model nog in het systeem zetten, en zodra dat gebeurd is, kun je een sim-only abonnement afsluiten met een esim.

Wat je alvast wel kunt doen, is een sim-only abonnement afsluiten met een fysieke simkaart erbij.
Dan kun je zodra KPN de esim ook mogelijk maakt voor de Google Pixel Pro 8, switchen naar een esim, dit is kosteloos en is binnen enkele minuten geregeld.
 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @JaJa_ , allereerst welkom op het forum. Navraag bij de toestelgoeroe's in ons bedrijf leert dat met de Pixel 8 e-sim via KPN werkt. Net als bij de Pixel 7 die hiervoor is uitgegeven. 

Beste …,

We zijn nu twee maanden verder, maar de KPN heeft nog steeds niet de Google Pixel 8 Pro toegevoegd aan de e-sim lijst.

Waarom duurt dit zo lang?

 

Grtz, Fred

Inmiddels 5 maanden en 8 pro staat er nog steeds niet tussen, betekent dit dat ik nog steeds geen e-sim van kpn kan afnemen?

Reageer