Beantwoord

Is mijn verlenging doorgekomen?

  • 21 September 2020
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Goedemorgen,

 

ik heb gisteren tot 2x toe geprobeerd  mijn abbo te verlengen maar ik kom niet verder dan stap ¾ waar staat bevestigen. Stap 4 komt dus niet aanbod en ik word steeds weer naar het beginscherm gegooid waar ik mijn telefoonnummer moet invoeren. Is mijn bestelling jou wel of niet doorgekomen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 24 September 2020, 08:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Vally90, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Wat vervelend dat het niet lukt om jouw abonnement te verlengen. Ik wil graag uitzoeken of de bestelling doorgekomen is. Zou je hiervoor jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer