Vraag

Issue verlenging contract en teruggestuurde telefoon is zoek

  • 9 April 2021
  • 1 reactie
  • 15 keer bekeken

Badge

Bij het verlengen van het contract zocht ik een nieuwe telefoon uit, en heb deze ook gekregen en aan de koerier betaald. Echter tijdens het eerste gebruik kwam ik er achter dat ik een ander nummer heb gekregen, dat is niet goed. Na contact met de klantenservice werd mij gevraagd deze telefoon terug te sturen waarna jullie een andere telefoon op zouden sturen. En ja, ik kreeg er twee…. was niet goed gegaan….. vervolgens 1 telefoon geweigerd en de andere gehouden. Nu krijg ik de maandfactuur en daar staat het te betalen bedrag van de telefoon op, wordt ingehouden van mijn rekening. Echter de opgestuurde telefoon, naar antwoordnummer dus volgens PostNL jullie verantwoording, is na 4 weken nog niet aangekomen en de credit van het aan de koerier betaalde bedrag komt gewoon niet. PostNL geeft aan dat een inleverbewijs voldoende moet zijn en dat KPN via de reguliere zakelijke kanalen de telefoon kan traceren. KPN doet hier niks aan, wordt mij steeds telefonisch meegedeeld. 
KPN er zijn diverse fouten gemaakt door jullie medewerkers maar nu zijn de door jullie veroorzaakte problemen opeens mijn probleem geworden. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie met een pasklare simpele oplossing kunnen komen en de credit spoedig wordt geregeld!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Jeroenjdmx, welkom! Wat balen dit.. Begrijp ik dat je nu wel je eigen nummer hebt gehouden, maar dat je nu dus één toestel teveel berekend hebt gekregen? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en klantnummer? Dan kijk ik graag met je mee.Â