Beantwoord

Kan bundel niet aanpassen vanwege verlenging

  • 16 July 2020
  • 9 reacties
  • 132 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hoi, op dit moment heb ik KPN 2017 Zorgeloos Standaard 10GB (20GB KPN Compleet) nu wil ik deze aanpassen naar KPN 2017 Zorgeloos Premium 25GB (50GB KPN Compleet) ivm de vakantie volgende maand. nu zag ik in MijnKPN dat ik dit niet meer kon aanpassen, dus ik heb met de klantenservice gechat en die zeiden dat dit niet mogelijk was omdat mijn nieuwe Hussel abonnement 06-09-2020 ingaat. ik dacht dat ik mijn bundel zo lang als mijn contract liep kon aanpassen. weten jullie mensen van het KPN forum toevallig hoe dit zit? alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 23 July 2020, 14:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik ... weet het niet helemaal precies, maar ... bij KPN kan altijd maar 1 ding te gelijk. En dit is denk ik een (onbedoeld) gevolg hiervan …

Maar waarom zo ver van tevoren verlengen? 

Reputatie 4
Badge +4

Ik ... weet het niet helemaal precies, maar ... bij KPN kan altijd maar 1 ding te gelijk. En dit is denk ik een (onbedoeld) gevolg hiervan …

Maar waarom zo ver van tevoren verlengen? 

Omdat mijn toestel de beste tijd heeft gehad vandaar dat het wel goed uit kwam. En ben over het algemeen tevreden over het kpn netwerk.

Reputatie 7
Badge +24

Maar eerder verlengen is dan ook geen echte oplossing daarvoor. Je kunt dit maar 1 malig doen, dat nieuwe toestel een paar maanden naar voren halen. Met dit toestel zult u nu dus wel gewoon 2 volledige jaren moeten doen. 48 maanden.

Reputatie 4
Badge +4

Maar eerder verlengen is dan ook geen echte oplossing daarvoor. Je kunt dit maar 1 malig doen, dat nieuwe toestel een paar maanden naar voren halen. Met dit toestel zult u nu dus wel gewoon 2 volledige jaren moeten doen. 48 maanden.

Hiervoor had ik sim only dus voor mij maakt dit in principe niet uit, over een jaar kan ik altijd een nieuw toestel kopen zonder afbetaling ;)

Reputatie 4
Badge +4

^

Reputatie 7

Hoi @Lukas_, als er een bestelling loopt kan er inderdaad geen andere bestelling naast gedaan zoals Nick al zegt. Een nieuwe order zou de verlenging dan in de weg kunnen zitten. 
Zonder de verlenging zou je het abonnement nog wel kunnen aanpassen, het systeem doet maar 1 ding tegelijkertijd.

 

Met dit toestel zult u nu dus wel gewoon 2 volledige jaren moeten doen. 48 maanden.

In mijn agenda heeft een jaar slechts 12 maanden, dus voor 2 jaar kom ik niet verder dan 24 maanden :thinking:

Reputatie 4
Badge +4

Oh oké, ik dacht dat er in de voorwaarden stond dat ik mijn bundel elke maand 1x naar boven of naar beneden kon aanpassen (niet lager dan instap abonnement) zolang mijn abonnement loopt. 

Reputatie 7

Dat klopt inderdaad, dat kan als er geen lopende wijziging (de verlenging in dit geval) is. Het omhoog of omlaag aanpassen van de bundel is net als de verlenging een wijziging, die zitten elkaar dan in de weg. Het is vanaf 120 dagen voor de einddatum van het contract mogelijk om te verlengen, maar het is geen verplichting natuurlijk. Als je het dan (nog) niet doet kan je het elke maand blijven aanpassen.

Reputatie 4
Badge +4

Dat klopt inderdaad, dat kan als er geen lopende wijziging (de verlenging in dit geval) is. Het omhoog of omlaag aanpassen van de bundel is net als de verlenging een wijziging, die zitten elkaar dan in de weg. Het is vanaf 120 dagen voor de einddatum van het contract mogelijk om te verlengen, maar het is geen verplichting natuurlijk. Als je het dan (nog) niet doet kan je het elke maand blijven aanpassen.

Ah oké, jammer. iniedergeval bedankt!