Beantwoord

Klacht KPN

  • 10 August 2020
  • 4 reacties
  • 62 keer bekeken

Dames en Heren,

Gelukkig ben ik al over gestapt naar een nieuwe aanbieder, maar wil nogmaals mijn grote
onvrede uitten over KPN.

Op mails wordt niet gereageerd, net zo min als terug bellen. Tot 3x toe verkeerd product
toegestuurd gekregen met belofte dat de eindafrekening verrekend zou worden.
Wel, dat geld is gewoon weer van mijn rekening afgeschreven tot half augustus terwijl
de producten al sinds 23-6-2020 in jullie bezit zijn.

Ik vind het ronduit schandalig dat er alleen maar onkundig personeel zit die schijnbaar niet
weten wat ze doen. Afgezien van het feit dat telefonisch contact minstens een uur gemiddeld
duurt.
T-Mobile heeft omtrent de laatste rekening contact ook met KPN gehad. Er is toegezegd dat
KPN contact met mij zou afnemen over de laatste afrekening. Wel, U raadt het al, dat is 
uiteraard niet gebeurd!!!!

Een bedrijf dat duurder is als alle andere aanbieders en een service waar je beroerd van wordt!!!

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 26 August 2020, 13:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

@Chipsbedrijf Ik heb je gebruikersnaam even aangepast. Ik snap dat je teleurgesteld en boos bent en ik wil je graag helpen en dan vind ik zo'n naam niet zo fijn.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan ga ik voor je kijken hoe de vork in steel zit. 

ok

Hoi @Chipsbedrijf . Ik zie dat er een slotfactuur is geweest waarin alles wat na Periode 21 juli betaald is, teruggestort is. 

Ik zie tevens een eerder opzegverzoek dat geannuleerd is. Waarom? Geen idee. Maar ik ben bereid om de factuur van 14 juni t/m 13 juli + het stukje van 13 juli t/m 21 juli te crediteren. Dat gaat dan om een bedrag van 70 euro (afgerond). Lijkt jou dit een goede oplossing?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.