Vraag

Klacht Recommerce uitbetaling Bonus

  • 8 May 2023
  • 7 reacties
  • 214 keer bekeken

KPN heeft Recommerce als Partner ivm inruil oudere telefoons bij nieuwe contracten en aanschaf bepaalde Smartphones. Ik heb mijn iPhone XR ingeleverd en het geld voor de inruil ontvangen, maar tot op heden heb ik nog steeds geen bonusbetaling ontvangen ter waarde van €150, actie 1 april 2023. Ik heb ook geen enkele reactie ontvangen van recommerce over de status van de betaling, na een aantal keer mailen. Deze slechte service past niet bij een partner zoals KPN. Je kan beter je oude telefoon zelf verkopen dan via dit bedrijf. KPN kom in actie en bemiddel!!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Alex vG! Welkom op het forum. Ik wil je hier graag bij helpen.

Wil je aangeven hoe vaak je contact hebt gehad met Recommerce? Laat ook weten wanneer je de telefoon gestuurd hebt. En naar welk e-mailadres je de berichten naar Recommerce hebt gestuurd. Laat als laatste weten wanneer de laatste mail verzonden is. 

Vul daarbij je profiel in. Dan kan ik bij je gegevens. 

Hoi Bram, ik heb verder geen reactie meer van je gehad na 2x een PM met aanvullende informatie!

Mail gehad van Recommerce zij verwachten een validatie door KPN voor het uitbetalen van de Bonus!

Het lijkt dus dat KPN ook verantwoordelijk is voor het trage proces. Heb nog steeds mijn geld niet!!
Dit is echt een slechte zaak!

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Alex vG! Om te beginnen met het goede nieuws. Die mail geeft aan dat het proces goed loopt. De uitbetaling volgt tot 6 weken na het uitbetalen van de inruil van je telefoon. Dat is nog steeds de richtlijn. 

Verder wil ik je vragen alle reacties hier te plaatsen. We willen alles zo veel mogelijk openbaar doen. We maken alleen gebruik van privéberichten als daar specifiek behoefte voor is. 

Nou Bram, Recommerce heeft nog steeds NIET UITBETAALD. Het proces loopt dus voor geen meter!

Inmiddels zijn we 2,5 maanden verder. Wat gaat we er aan doen???

Reputatie 7
Badge +17

@Alex vG in dat geval wil ik toch navraag voor je doen. Ik hoop dat je begrijpt waarom het belangrijk is eerst de doorlooptijd af te wachten. Maar die is overduidelijk niet gehaald. Heb je de trade-in referentie nog voor me? Die staat in de e-mails die door Recommerce gestuurd zijn. Laat die hier weten en ik ga er gelijk voor je achteraan. 

Hoi Bram, ik kreeg gisteren een mail dat ze eindelijk gaan uitbetalen binnen 48uur. We wachten af.

Reputatie 7
Badge +17

@Alex vG soms is het ook alsof de duvel er mee speelt. Met die mail moet het goedkomen. Wil je hier nog laten weten wanneer je het geld hebt gekregen?