Beantwoord

Korting niet ontvangen

  • 24 August 2020
  • 3 reacties
  • 91 keer bekeken

Beste @Marcia_ ,

Ik heb een soortgelijke vraag: 

Vanaf 14 juli heb ik een KPN mobile abonnement, onder de volgende voorwaarden:

  • onbeperkt minuten/sms + 20 GB, 2 jaar met Hussel mobiel korting voor €22 maandelijkse abonnementskosten.
    Dit staat ook op het contract.

Ik ben er me van bewust, dat de eerste factuur hoger uitvalt dan de volgende maanden. Op de factuur en in het productoverzicht in MijnKPN staat echter het volgende:

  • onbeperkt minuten/sms + 20 GB, 2 jaar met Hussel mobiel korting voor €29,50 maandelijkse abonnementskosten.
    Dit is een stuk hoger dan het afgesproken bedrag.

Volgens mij is voor beide producten al Hussel aangevraagd.

Het forumprofiel heb ik zo compleet mogelijk ingevuld. 

Zou je de maandelijkse abonnementskosten kunnen corrigeren naar €22?

Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Natasja 28 August 2020, 14:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Anthony Amsterdam. Bedankt voor je bericht. De korting die je lijkt te missen, is Hussel Mobiel korting van € 7,50. Voor deze korting kom je in aanmerking als je een Hussel Mobiel abonnement hebt van 20 GB of onbeperkt data en dit combineert met een abonnement voor Thuis. Ik heb je abonnement erbij gepakt en ik zag dat er nog geen huishouden geregistreerd stond, waardoor de Hussel-korting niet actief is. Ik heb nu een huishouden geregistreerd. Je korting wordt op je eerstvolgende factuur verwerkt teruggaand naar de datum van vandaag. De misgelopen korting voor de periode van 14 juli t/m 28 augustus heb ik vergoed. Die wordt verrekend met je eerstvolgende factuur. 

Dag @Natasja ,

Dankjewel voor het uitzoeken en het registeren van een huishouden.

In MijnKPN zie ik inderdaad dat het maandelijkse bedrag voor het abonnement is aangepast. Ik vertrouw erop dat een en ander wordt verrekend op de eerstvolgende  factuur.

Erg fijn dat het op deze manier is opgelost.

Met vriendelijke groet.

Reputatie 6
Badge +9

Graag gedaan, @Anthony Amsterdam. Mooi dat je de wijziging ook terugziet in MijnKPN. :slight_smile: Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust. 

Reageer