Beantwoord

KPN EEN: bellen in buitenland werkt niet

  • 10 May 2024
  • 6 reacties
  • 70 keer bekeken

Met KPN EEN abbo en na twee maal contact met servicedeskmedewerker (portalmmm.nl APN) kan ik nog niet bellen en gebeld worden via mobiel in zowel Griekenland als Tsjechiƫ. Ik kan geen 4G deselecteren. Kan iemand controleren of ik een blokkade heb of een andere oplossing?

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 12 May 2024, 08:29

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @MartinGuijtĀ 

Welkom op het forum van KPN.

KPN ƉƉN (MKB) is een zakelijke mobiele aansluiting van KPN, met een eigen klantenservice.
Je plaatst nu jouw bericht op het forum voor particulieren aansluitingen.

Het beste kun je direct in contact treden met de zakelijke klantenservice van KPN, die kunnen voor je controleren of er mogelijk een blokkade zit op je mobiele aansluiting.

Telefoon:Ā Bel 0800-0403Ā binnen Nederland, in het buitenland? Bel danĀ +318000403.

Forum:Ā Zakelijk Forum KPN

Vraag aan een reisgenoot of je even gebruik mag maken van zijn of haar mobiele telefoon, zodat je even met de zakelijke klantenservice kunt bellen.
Anders een bericht plaatsen op het forum voor de zakelijke klant.

Verwijzen naar een zakelijk forum dat stopt over een paar weken is niet zinvol @Michel.uit.ArnhemĀ 

Zakelijk forum wordt samengevoegd met consumenten forum per 1 juni zoals je zelf kunt lezen als je op je eigen link kliktĀ 

Ā 

Reputatie 7
Badge +28

Verwijzen naar een zakelijk forum dat stopt over een paar weken is niet zinvolĀ @Michel.uit.ArnhemĀ 

Zakelijk forum wordt samengevoegd met consumenten forum per 1 juni zoals je zelf kunt lezen als je op je eigen link kliktĀ 

Ā 


GoedemorgenĀ @N.N.Ā ,

Het is nog geen 1 juni 2024, dus de doorverwijzing van Michel.uit.ArnhemĀ is nu niet verkeerd.Ā 
Ā 

Tot 1 juni 2024 kun je het beste zakelijke klanten gewoon verwijzen naar het zakelijke forum of 0800-0403.Ā 
Ā 

Verder is nu nog helemaal duidelijk wat er per 1 juni 2024 gaat gebeuren met vragen van grootzakelijke klanten.Ā 

Via die link lees je dit over zakelijkeĀ klanten:Ā 

Ā 

Zo kun je als zakelijke klant altijd terecht op kpn.com, in MijnKPN Zakelijk of bij de telefonische helpdesk (via 0800-0403).

IoT en KPN Things gebruikers adviseren we om zoveel mogelijkĀ deĀ Get Started GuideĀ te raadplegen.Ā 

Ā 

Ā 

Er staat ook een stukje op dit forum:Ā 

We kunnen waarschijnlijk niet alle zakelijke vraagstukken behandelen, maar we doen onsĀ uiterste best om verder te helpen. Vergeet ook niet onzeĀ uitgebreide kennisbankĀ te raadplegen; het is een waardevolle bron van informatie en ondersteuning!Ā 


Mocht je er toch niet uitkomen of als je liever direct contact hebt met de Zakelijke Klantenservice, dan kun je hen op verschillende manieren bereiken:

Reputatie 7
Badge +12

Martijn, mijn advies zal altijd zijn om KPN te bellen voor dit soort zaken, dat kan 24 uur per dag met onze zakelijke klantenservice. Maar gaat het enkel om het VAMO gedeelte wat niet werkt of is dit ook met je normale nummer het geval?

Reputatie 7
Badge +10

Verwijzen naar een zakelijk forum dat stopt over een paar weken is niet zinvolĀ @Michel.uit.ArnhemĀ 

Zakelijk forum wordt samengevoegd met consumenten forum per 1 juni zoals je zelf kunt lezen als je op je eigen link kliktĀ 

Ā 

Hoi @N.N.Ā 

Hartelijk dank voor je aankondiging, dat het zakelijk forum per 1 juni 2024 gaat stoppen.
Ik was hier totaal niet van op de hoogte, ook omdat ik nooit op het zakelijk forum kom maar alleen op de particulieren forum mede klanten help.

Dankzij jouw ben ik nu weer op de hoogte, en zal er per 1 juni 2024 nog Ć©Ć©n centraal forum zijn bij KPN.

Reputatie 7
Badge +10

Verwijzen naar een zakelijk forum dat stopt over een paar weken is niet zinvolĀ @Michel.uit.ArnhemĀ 

Zakelijk forum wordt samengevoegd met consumenten forum per 1 juni zoals je zelf kunt lezen als je op je eigen link kliktĀ 

Ā 


GoedemorgenĀ @N.N.Ā ,

Het is nog geen 1 juni 2024, dus de doorverwijzing van Michel.uit.ArnhemĀ is nu niet verkeerd.Ā 
Ā 

Tot 1 juni 2024 kun je het beste zakelijke klanten gewoon verwijzen naar het zakelijke forum of 0800-0403.Ā 
Ā 

Verder is nu nog helemaal duidelijk wat er per 1 juni 2024 gaat gebeuren met vragen van grootzakelijke klanten.Ā 

Via die link lees je dit over zakelijkeĀ klanten:Ā 

Ā 

Zo kun je als zakelijke klant altijd terecht op kpn.com, in MijnKPN Zakelijk of bij de telefonische helpdesk (via 0800-0403).

IoT en KPN Things gebruikers adviseren we om zoveel mogelijkĀ deĀ Get Started GuideĀ te raadplegen.Ā 

Ā 

Ā 

Er staat ook een stukje op dit forum:Ā 

We kunnen waarschijnlijk niet alle zakelijke vraagstukken behandelen, maar we doen onsĀ uiterste best om verder te helpen. Vergeet ook niet onzeĀ uitgebreide kennisbankĀ te raadplegen; het is een waardevolle bron van informatie en ondersteuning!Ā 


Mocht je er toch niet uitkomen of als je liever direct contact hebt met de Zakelijke Klantenservice, dan kun je hen op verschillende manieren bereiken:

Ā 

Hoi @NoordzeeĀ 

Ook jij bedankt voor de nodige informatie.

Tot 1 juni 2024 zou je zakelijk klanten nog kunnen doorverwijzen naar het zakelijk forum van KPN, maar aangezien de maand Mei nog maar een kleine 3 weken duurt, zou ik ze eerder doorverwijzen naar de Zakelijke telefonische klantenservice of de Zakelijk chat.

Uiteraard blijven de overige contactgegevens van de Zakelijke klantenservice onveranderd.

Reageer