Vraag

KPN Husselkorting ontbreekt bij nieuw mobiel abonnement

  • 26 August 2020
  • 4 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik heb een extra KPN gsm-abonnement besteld. Tijdens dat traject bleek dat ik 5 euro korting zou krijgen vanwege KPN Hussel. Tot nu toe is dat niet het geval, er is mij 19 euro in rekening gebracht in plaats van 14. Hoe kan ik dit verhelpen?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hallo @MA.Weber ,

Graag wil ik je vragen of je je profiel hier wilt invullen. Dit kan je hier doen.

Als je dit hebt gedaan graag dit even zeggen zodat een KPN Medewerker je verder kan helpen.

Dank je Julian, Ik heb misc. informatie &mijn klantnummer voor huis abonnement en klantnummer voor de mobile abonnement ingevuled.

 

M.

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @MA.Weber

Welkom op het Forum van KPN en goed dat je het advies van @Julian Borghuis (waarvoor dank) al hebt opgevolgd door je gegevens in te vullen. Ik heb dit daardoor direct voor je nagekeken en zag dat je nieuwe mobiele aansluiting nog niet was aangemeld voor KPN Hussel, vandaar dat de KPN Husselkorting van € 5 per maand nog niet actief was.

Je nieuwe mobiele aansluiting heb ik bij deze alsnog aangemeld voor de KPN Husselvoordelen. Om je tegemoet te komen heb ik uit coulance de korting voor de afgelopen factuur aan je vergoed, dit zal op je volgende factuur automatisch worden verrekend. 

Ik hoop je hiermee meer info te hebben gegeven en je een passende oplossing te hebben geboden. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, geef het gerust aan. 

Reputatie 5
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het naar tevredenheid is afgehandeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer