Vraag

KPN Prepaid alles in 1 zorgeloos maandbundel. Kan ik extra data kopen?

  • 22 July 2022
  • 6 reacties
  • 367 keer bekeken

10 dagen geleden een KPN Prepaid alles-in-1 zorgeloos maandbundel gekocht.
De 1 GB data zijn op en heb dringend meer data nodig.
Kan ik extra data kopen of een nieuwe 1 GB data bundel die per onmiddelijk kan ingaan?

Dank!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @henriya

Als je bundel op is kan je altijd gelijk een nieuwe prepaid bundel aanschaffen. Afhankelijk van hoeveel snelheid je nodig hebt kan je ook een onbeperkt bundel aanschaffen. Dat is langzamer internet, 128 Kbit/s, maar wel onbeperkt.

Als je verwacht in de toekomst vaker data nodig te hebben is een abonnement altijd de voordeligste optie. 

Dank je Bram voor het antwoord.

Naar aanleiding van je antwoord, kun je svp duidelijk maken wat je bedoelt met “als je bundel op is”?.

Ik heb de “zorgeloos” maandbundel met zowel data als minuten/SMS. Ik heb de minuten en SMS nog nauwelijks gebruikt, dus de bundel is wat dat betreft niet “op”.


Maar misschien is het zo dat ik per onmiddelijk toch een nieuwe data bundel kan aanschaffen, b.v. in geval dat de data en de belminuten als twee aparte bundels tegelijk worden beschouwd.  Kun je svp de volgende vragen bevestigen:

  1. Is het mogelijk data te kopen, terwijl ik nog 120 minuten voor calls heb voor de komende 2 weken in mijn zorgeloos bundel?
  2. Zo ja, blijft het tegoed voor de belminuten bestaan als ik een bundel met alleen data koop op dit moment?

Veel dank.

Je kunt een data bundel nemen

Zie de uitklap “Maand internet bundels” op http://kpn.com/prepaid/bundels.htm .


Echt Zorgeloos is een abonnement(je) natuurlijk. Zeker ook goedkoper dan steeds prepaid-bundels nemen. https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only/ .

PeterG, dank u wel.

Weet u ook het antwoord op mijn tweede vraag: blijft het tegoed voor de 120 belminuten/SMS (van de huidige originele zorgeloos bundel die ik twee weken geleden gekocht heb en die nog twee weken loopt) bestaan als ik op dit moment een extra maandbundel met alleen 1 GB data bij koop? 

 

Ik zag namelijk elders op dit Forum dat KPN bundels niet gelijktijdig actief kunnen zijn.

Nogmaals dank.

 

Hoi. Dat heb ik niet vermeld omdat ik dat gewoon niet zeker weet. Ik veronderstel dat bel/sms wel doorloopt. In de alles in 1 bundel staan ze namelijk samen maar los van elkaar

vermeldt. Dus niet in 1 adem als bijvoorbeeld 100 MB/minuten/sms. Maar data en bel/sms apart. 

Reputatie 7
Badge +17

@henriya iedere bundel staat als een apart product in het prepaid systeem. Als je een nieuwe bundel koopt blijft de oude gewoon staan. Verder wordt de oudste bundel gebruikt om je verbruik te verrekenen. Als je dus uit een bundel nog belminuten over hebt worden die eerst opgebruikt. 

Kan je aangeven waar je gelezen hebt dat de bundels elkaar opzeggen? Het is handig om dat aan te passen.