Vraag

KPNPay voor aankopen appstore werkt niet

  • 16 October 2023
  • 2 reacties
  • 99 keer bekeken

Ik krijg de volgende melding: er is mogelijk een betaal probleem met je mobiele account. Neem contact op met provider.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Ik krijg de volgende melding: er is mogelijk een betaal probleem met je mobiele account. Neem contact op met provider.

Welkom op het forum van KPN @ImanS 

Vervelend dat je deze melding krijgt, als je KPN Pay wilt activeren.
Zou je alvast je forum profiel  volledig willen invullen (zoals je 06-nummer, klantnummer, en de laatste 4 cijfers van je IBAN Bankrekeningnummer in het veld “Persoonlijke opmerkingen”) , zodat een moderator gelijk mee kan kijken zodra je aan de beurt bent.

Je hebt toevallig geen factuur open staan? Of een betaalregeling met KPN?
Want bij een eventuele betaalachterstand, zou dit mogelijk het probleem kunnen zijn.

Voor alle informatie en het activeren van KPN Pay, verwijs ik je naar de volgende pagina:
Online aankopen betalen via KPN Pay

Hier vindt je eveneens, het stappenplan voor iOS (iPhone) en Android hoe je het kunt activeren.

Heb je deze stappen al doorlopen, en krijg je steeds dezelfde melding, dan kun je het beste wachten tot een KPN moderator je vraag behandeld, dit kan 4 tot 5 dagen duren, mogelijk wat sneller.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @ImanS, welkom hier. 

Is het inmiddels gelukt of heb je kunnen achterhalen waar dit aan lag? Anders kijk ik graag mee. Verder legt Michel het perfect uit, waarvoor dank. 

Ik hoor graag van je.