Vraag

Levering Harman Kardon speaker

  • 24 January 2019
  • 5 reacties
  • 65 keer bekeken

Goedenmiddag.
Ik heb begin november een nieuw zorgeloos 2jarig abbonement genomen en kwam hiervoor in aanmerking voor de speaker. Deze heb ik ook direct aangevraagd en een bevestigingsmail gekregen.
Nu zijn we bijna 3 maanden verder en heb nog steeds geen speaker.
is dit normaal? 3maanden?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond ash0, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is zeker niet de bedoeling dat dit 3 maanden duurt. Echter, de actie was tot en met eind november. Hierna is alles geïnventariseerd en moesten alle gegevens gecontroleerd worden. Wanneer je er voor in aanmerking komt, zal je hier alsnog bericht over krijgen. De aanvragen worden nu stuk voor stuk bekeken en de klant krijgt hierover bericht. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Dan ga ik voor jou individueel even kijken hoe het ervoor staat zodat ik je meer duidelijkheid kan verschaffen!
forum profiel is aangevuld
Reputatie 7
Badge +21
Dankjewel! Met jouw gegevens heb ik je op de lijst gevonden met klanten die de speaker nog moeten ontvangen. Dus hij komt eraan! Helaas heb ik nog geen datum, maar ik wil je vragen om hier nog heel even geduld voor te hebben. We zijn ermee bezig, en je krijgt jouw speaker zo snel mogelijk! 😉
Ook dit antwoord hoor ik al 2 maanden lang.
schiet ik helemaal niks mee op dus.
Schandalig voor zo n groot bedrijf om zo te werk te gaan.
Reputatie 7
Badge +21
Ik begrijp dat het lastig is, het is voor mij ook geen pretje om dit te moeten mededelen op het moment dat een klant hier al maanden op zit te wachten. Maar het goeie nieuws is dus dat je op die lijst staat, en je dus weet dat je hem gaat ontvangen. Alleen de vraag is op het moment nog, wanneer precies. We doen ons best om je hier zo snel mogelijk wat over te laten weten.

Reageer