Vraag

Levering nieuwe mobiele telefoon

  • 15 November 2022
  • 5 reacties
  • 88 keer bekeken

Mijn nieuwe mobiele telefoon zou gistermiddag worden geleverd. Ik was daar ook speciaal voor thuisgebleven. Helaas is de telefoon niet geleverd. Ik heb geen enkel bericht daarover ontvangen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +13

@Hans Romeyn Dat is even schrikken dan heb je al de status bekeken op pagina: Bestelling volgen op onze site? Ik zou je dan ook willen adviseren om even te bellen met PostNL en als je daar niet mee verder komt om contact te zoeken met de klantenservice op 0800-0402. Dan helpen mijn collega's je verder en kan er eventueel een onderzoek gestart worden.

“Activeren

 

Uw Samsung Galaxy S22 5G eSIM 256GB, Phantom Black is verstuurd en wordt op 14-11-2022 afgeleverd op het door u gekozen adres.”

dit is de mededeling die ik aantref bij “bestelling volgen” Helaas de telefoon niet ontvangen!!!

Reputatie 7
Badge +13

Dat is natuurlijk bijzonder zuur :-( . Dan zou ik in eerste instantie eerst even contact zoeken met PostNL en indien noodzakelijk daarna contact met de Klantenservice Hans.

Beperkt tevreden….. inmiddels meer dan een kwartier aan de telefoon met 0800-0402

Reputatie 7
Badge +13

@Hans Romeyn Ben je er nog doorheen gekomen Hans en is er duidelijkheid waar de telefoon is gebleven of is er nu een onderzoek naar de locatie van het pakket gestart?