Beantwoord

Maandelijkse SMS over nieuwe bundel uitschakelen

  • 13 October 2022
  • 1 reactie
  • 153 keer bekeken

Goedendag,

 

Ook ik zou graag de maandelijkse SMS over de nieuwe bundel uitschakelen, voor beide nummers. Alle profielinformatie aangevuld zoals ik in andere topics verzocht zag.

icon

Beste antwoord door Liesbeth van KPN 17 October 2022, 17:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +8

Hoi @Stephan van der Feest en welkom op het forum! Via het forum kan ik dit helaas niet voor je regelen, dit komt omdat er een extra verificatie nodig is per sms om het uit te schakelen. Als je ons belt op 0800 0402 (gratis) dan helpt mijn collega je graag verder. Als je een collega treft die niet direct weet waar het staat dan kan je aangeven dat dit onder verbruiksnotificaties staat. We zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.