Mag abonnement niet opzeggen

  • 19 March 2020
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

voel me genaait door kpn en willen mijn onnodige sim only contract niet ongedaan maken, ik word telefonish benaderd dat ik over mag stappen van tmobile naar kpn omdat ze dachtendat mijn contract bij tmoblie zou verlopen in aug 2020 terwijl dat pas in 2021 is en ik niet wetend ging ermee akkoord , nu vraag ik of het ongedaan gemaakt kan worden , kan het niet en zit ik met 2 contracten vast terwijl het een fout van van beide is mij en kpn , lullige is dat ik een klacht moet indienen waaraan geen gehoor word gegeven en van kastje naar de muur word gestuurd heb t helemaal gehad met kpn , ik wil af van kpn zpm

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@jrlevi Welkom op het forum. Wat een vervelende situatie wat betreft je contract. Zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen en zou je mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan pak ik de gegevens er bij en ga ik kijken of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Reputatie 7
Badge +15

@jrlevi Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!