Beantwoord

mb delen

  • 6 July 2020
  • 3 reacties
  • 138 keer bekeken

Kan ik straks als nieuwe abonnementen in gaan van ons mijn MB’s delen met mijn dochter ? 
geld dit op-bij alle abonnementen ?

we hebben Sim-only abonnementen 

 

hoor ‘t graag 

 

Mvg

Astrid 

icon

Beste antwoord door Noordzee 6 July 2020, 16:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Assie Bassie ,

Je kunt MB’s delen met alle abonnementen van jouw huishouden. De voorwaarde is dat de abonnementen op hetzelfde adres staan geregistreerd. 
 

Een uitzondering hierop zijn de oud-Telfort-abonnementen. Deze abonnementen hebben geen mogelijkheid voor het delen van MB’s. 
 

Je moet je wel aangemeld zijn voor KPN Compleet of KPN Hussel.

Nog niet gedaan?:

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm


 

 

In 3 stappen MB’s delen

Zijn alle klusjes gedaan? Of vind je dat je kroost gewoon wel wat extra MB’s verdient? Dan heb je het delen van MB’s in 3 stappen zo geregeld. Het werkt heel simpel namelijk. 

1. Log in op MijnKPN. Dat kan via de MijnKPN app of kpn.com/MijnKPN. 
2. Kies hoeveel MB’s je kwijt wilt. Het enige waar je op moet letten, is dat je zelf minimaal 50 MB overhoudt. Verder mag je zo veel MB’s delen als je wilt.
3. Kies aan wie je je MB’s wilt sturen.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Assie Bassie en welkom hier :)

 

Ik zie dat @Noordzee je vraag reeds heeft beantwoord en ik kan er eigenlijk heel weinig aan toevoegen! Mocht je hier nog verdere of aanvullende vragen over hebben, laat het dan vooral weten.

Het is wel balen dat ik van Telfort afkom met mijn abonnementen, en nu net nieuwe abonnementen heb afgesloten bij KPN. 
Het heeft nu drie nadelen :

A...Ik mag dus .. omdat ik een Telfort klant was nu geen mb’s delen met mijn dochter.

B.. mijn Sim only abonnement zoals ik had bij Telfort, is nu reeds afgesloten bij KPN gewoon €3,00 duurder ( voor ook nog 5 GB minder per maand) bij Telfort kreeg ik En mijn dochter extra 5 GB meer ( omdat ik twee abonnementen had bij Telfort) we hadden allebei 10 GB 

C,.. ik heb nu nog maar 5GB en moet € 3,00 meer betalen dan bij Telfort met 10GB

En ik moet voor mijn dochter nu nog eens €6,00 meer betalen voor 10 GB extra ( terwijl ik voor haar Telfort abonnement eerst maar €18,00 betaalde ( toen KPN Telfort overnam voor mijn dochter 10 GB extra heb opgenomen in het abonnement en daarvoor maar € 6,00 hoefde te betalen dus in totaal €24,00

En nu lees ik dat ik voor haar nieuwe abonnementen totaal €31,50 moet gaan betalen 😯… Sim only alles onbeperkt en 20GB ( en bij Telfort maar €18,00 betaalde met 10GB ) en bij KPN dus sinds een paar maanden die €6,00 moet betalen voor de extra 10GB 
 

 

uiteindelijk dus per maand €9,00 meer moet betalen voor 5GB meer per maand 

 

tja 

 

 

Reageer