Beantwoord

Mb’s delen

  • 19 July 2020
  • 7 reacties
  • 80 keer bekeken

Waarom lukt het mij niet om MB’s te delen?

En ik krijg een vreemd nummer in mijn lijst staan als ik iemand toe voeg. 

icon

Beste antwoord door Flocky 20 July 2020, 09:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Flocky. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat het niet meer lukt om MB's te delen. Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik het voor jou uitzoeken. :slight_smile:

Ik heb meerdere gegevens ingevuld. 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ben je pas verhuist? Ik zie dat het mobiele abonnement op een ander adres staat dan het adres dat je hebt achtergelaten in jouw KPN Forum profiel.

We gaan volgende maand verhuizen. En hebben 3 nieuwe abonnementen meteen op het nieuwe adres gezet. En mijn abonnement verlengd en op het nieuwe adres. Ik heb nog tv en internet op het oude adres. Op het nieuwe is het aangevraagd. 
hebben het al zo gedaan. Zodat ik alvast  MB’s kan delen met de kinderen. 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! 

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ben je pas verhuist? Ik zie dat het mobiele abonnement op een ander adres staat dan het adres dat je hebt achtergelaten in jouw KPN Forum profiel.

We gaan volgende maand verhuizen. En hebben 3 nieuwe abonnementen meteen op het nieuwe adres gezet. En mijn abonnement verlengd en op het nieuwe adres. Ik heb nog tv en internet op het oude adres. Op het nieuwe is het aangevraagd. 
hebben het al zo gedaan. Zodat ik alvast  MB’s kan delen met de kinderen. 

Goedemorgen Vikash,

Nog bedankt voor de hulp gister. 
Het is uiteindelijk gelukt hoor. 
Mede dankzij de koers hulp van de klantenservice. 
Helaas had de verkoper in de winkel het niet helemaal goed gedaan. 
maar het is nu gelukt👍🏼👍🏼👍🏼 

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het uiteindelijk toch is gelukt. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!