Beantwoord

MB's delen lukt niet

  • 29 January 2019
  • 10 reacties
  • 102 keer bekeken

Ik heb 3 mobiele telefoon op ons adres.
Bij mijn vorige telefoon (Samsung) kon ik MB's delen.
Met mijn nieuwe telefoon (Xiaomi) kan dit niet.
icon

Beste antwoord door Marina_ 4 February 2019, 11:55

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Frodo, welkom op het forum. Dit zou helemaal niets met je toestel te maken moeten hebben. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Profiel gevuld
Reputatie 7
Badge +24
Ik zie 3 nummer op je adres waarmee je dit zou kunnen delen. Eindigend op 959, 094 en 850. Klopt dit? Zo ja, welke melding krijg je te zien als je dit probeert te doen? Zou je hier een screenshot willen plaatsen? Lukt het wel als je inlogt op Mijn KPN vanaf een laptop/pc?
De nummers kloppen.

Het lijkt alsof ik een plaatje krijg waarop ik niet kan doorklikken.
Op de laptop-versie zijn wel de telefoonnummers blauw gekleurd maar dan kan ik ook geen MB delen ( die tekst is niet aanwijsbaar met de cursor.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Frodo, Vanaf vandaag hebben alle nummers nieuwe mb's gekregen. Lukt het nu wel op mb's te delen? Wanneer je minder dan 50mb hebt, kun je namelijk geen mb's meer delen.
Nee @Marina_ _ dat is het niet.
Reputatie 7
Badge +19
Dan kunnen we weer wat uitsluiten. Je kijkt bij producten, maar zie je de optie mb's delen onder overzicht bij verbruik wel? Zie afbeelding.

Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer