Beantwoord

MB's delen lukt niet binnen huishouden

  • 1 August 2023
  • 5 reacties
  • 79 keer bekeken

Goedemorgen, 

Het lukt mij niet om MB's te delen binnen ons huishouden. 

Beide nummers zijn aangemeld in mijn KPN en op hetzelfde adres. 

Ik hoor het graag. 

Alvast bedankt. 

icon

Beste antwoord door Mbs delen binnen huishouden 5 August 2023, 17:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi KPN, 

Het lukt mij niet om MB's te delen met me partner.

Beide nummers zijn toegevoegd en zichtbaar in de mijn KPN app. 

Alvast bedankt voor de hulp. 

 

Admin: verplaatst naar je eigen topic

Reputatie 6
Badge +8

Zie je wel in MijnKPN onder producten “Uw voordelen”? Soms kan het ook zijn dat de abonnementen niet als “gezin” zijn gekoppeld, ondanks dat ze op dezelfde naam & adres staan.

De klantenservice kon dat bij mij heel snel doen. (En wellicht anders heel snel zien waarom het bij jou niet lukt/mogelijk is?) Beste is om dan te bellen naar 0800-0402.

Je kan het eventueel ook zelf online regelen: https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Mbs delen binnen huishouden, welkom hier. 

Zie je wel in MijnKPN onder producten “Uw voordelen”? Soms kan het ook zijn dat de abonnementen niet als “gezin” zijn gekoppeld, ondanks dat ze op dezelfde naam & adres staan.

De klantenservice kon dat bij mij heel snel doen. (En wellicht anders heel snel zien waarom het bij jou niet lukt/mogelijk is?) Beste is om dan te bellen naar 0800-0402.

Je kan het eventueel ook zelf online regelen: https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm

 

👆🏻 Dit is precies wat ik ook zou zeggen. Ik het gelukt? 

Bedankt voor jullie reacties! Na een eerste vrij bijzonder gesprek met de klantenservice, waarmee ik maar heb opgehangen, aangezien deze persoon echt letterlijk 0 kennis had van KPN. Heb ik nogmaals gebeld en toen wel een bekwaam iemand aan de lijn kreeg is het opgelost.

Ik ging ervanuit dat ik me eigen telefoonnummer niet hoefde toe te voegen bij gezin, maar na dit gedaan te hebben is het gelukt. 

Nogmaals dank👍

Reputatie 7
Badge +24

Wat naar dat dit niet de eerste keer is gelukt, mijn excuses. Ik ben blij om te lezen dat het uiteindelijk toch is gelukt.