Beantwoord

MB's delen werkt niet

  • 5 February 2019
  • 9 reacties
  • 129 keer bekeken

Ik kan geen MB's delen tussen de gewone 06 simkaart en de data simkaart. Ik zie dat hier meerdere mensen last van hebben, maar bij sommige werkt dit nu wel weer maar bij mij nog steeds niet.
Diverse keren met klantenservice gebeld maar zelfs daar weet men niet eens of er een storing is of niet....Begint wel wat te frustreren... iedere dag even proberen. Werkt niet via pc en ook niet via app. Ik zie de andere mobiele nummers binnen onze 'compleet-groep' wel maar het 09 nummer staat wel in de groep maar niet bij MB's delen.....
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 12 February 2019, 10:21

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @PaulineK. Welkom op het forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen MB's kunt delen met het Data Only abonnement. Ik zal voor je uitzoeken wat hier de reden van is. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, mobielnummer(s) en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
Gegevens aangevuld, mocht je meer info nodig hebben, hoor ik het graag.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het Mobiel Internet abonnement opnieuw aangemeld voor de voordelen van KPN Compleet. Na deze aanmelding kan het maximaal 2 werkdagen duren voordat je van deze afdeling een bevestiging ontvangt dat de voordelen zijn geactiveerd. Vanaf dat moment zou het mogelijk moeten zijn om MB's te delen. Laat je mij weten of het is gelukt?
Ik zag het, kreeg net een mail bevestiging aanvraag KPN compleet. Deze heb ik overigens op 31 januari ook ontvangen, maar daar verder niets meer van gehoord. Ik kom over ca. 2 dagen weer in de lucht....
Helaas,..... werkt nog steeds niet.....kan alleen met 06-nummers delen en niet met de data sim kaart.....
net een mail gehad dat adres gegevens niet zouden kloppen, en even daarna weer een mail dat KPN compleet geactiveerd was.... en ja... het werkt ! Bedankt!
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb zojuist contact gehad met de KPN Compleet Desk. Zij gaven aan dat de aanvraag van de mobiele abonnementen op een ander adres geregistreerd stonden. Mijn collega heeft dit zojuist hersteld zodat er ook MB's gedeeld kunnen worden met het Data Only abonnement, binnen 48 uur. Zou je daarna de diensten opnieuw willen koppelen aan KPN ID? Ik hoor graag van je of het is gelukt. Onze excuses voor het ongemak.
Ik zie het nummer nu wel, eindelijk gelukt ! Ik heb net de MB's gedeeld !
Bedankt.
Reputatie 7
Badge +21
Dat is goed nieuws. Dan is het uiteindelijk toch nog gelukt! Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer